Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon som vill dela med sig av hur lång tid det tagit från det att slemproppen släppt till det att förlossningen dragit igång?
Någon som vill dela med sig av hur lång tid det tagit från det att slemproppen släppt till det att förlossningen dragit igång?
Okej ^^ Så det kan vara nära nu då :D IIH! vill bara snosa bebis nu haha :P
Mina SF-mått är lite i underkant, men bm bedömde att TUL inte behövdes då det ändå ökat vid varje återbesök.
När görs ditt ultraljud?
Till er som ska få andra barnet tänkte jag bara berätta att eftervärkarna gör myyyyyyyyycket ondare med andra barnet. Ingen hade berättat det för mig inför min andra förlossning så tänkte att jag kunde berätta för er om det var nån annan som inte heller hört det. Enligt barnmorskorna var det nått som skulle va allmänt känt.
Min slempropp har också släppt lite varje dag i snart två veckor... men det verkar inte hända inte mycket mer än så.
Förra gången släppte den under två dagar och sen gick vattnet.
Okej ^^ Så det kan vara nära nu då :D IIH! vill bara snosa bebis nu haha :P
Mina SF-mått är lite i underkant, men bm bedömde att TUL inte behövdes då det ändå ökat vid varje återbesök.
När görs ditt ultraljud?
Min slempropp har också släppt lite varje dag i snart två veckor... men det verkar inte hända inte mycket mer än så.
Förra gången släppte den under två dagar och sen gick vattnet.
Spännande! När är du beräknad?
Har ju hört otaliga gånger att slemproppen kan återbildas. Så segt att vänta bara :P