Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Äntligen är min bebis född. Igår den 4/8 på bf+5 så startade min förlossning. Slapp min igångsättning som jag hade idag (5/8) Här är min förlossnings berättelse.
[quote=77899190][quote-nick]Vet hur det känns skrev 2017-08-05 19:58:58 följande:[/quote-nick]Äntligen är min bebis född. /quote]
Grattis till dig! Var härligt att allt verkar ha gått så bra.
Äntligen är min bebis född. Igår den 4/8 på bf+5 så startade min förlossning.
Tidigt i morse hade jag lite lätta känningar med ryggont och sammandragning som pressade neråt. Trodde att det var på gång. Vi har skjutsar barnen till farmor och farfar för att slippa sånt när det blir bråttom. Tyvärr har det inte hänt nått mer sen dess så det kanske inte blir av idag ändå. Men jag lever på hoppet (men samtidigt vill jag inte alls heller. Fasar för förlossningen!) att det kommer igång under eftermiddan och att det blir en bebis idag. Barnen är iaf fortfarande hos fm och ff och vi slappar hemma i soffan och tittar på crossfit games. :)
Tidigt i morse hade jag lite lätta känningar med ryggont och sammandragning som pressade neråt. Trodde att det var på gång. Vi har skjutsar barnen till farmor och farfar för att slippa sånt när det blir bråttom. Tyvärr har det inte hänt nått mer sen dess så det kanske inte blir av idag ändå. Men jag lever på hoppet (men samtidigt vill jag inte alls heller. Fasar för förlossningen!) att det kommer igång under eftermiddan och att det blir en bebis idag. Barnen är iaf fortfarande hos fm och ff och vi slappar hemma i soffan och tittar på crossfit games. :)
Hur har det gått? :) jag går promenad efter promenad! Åkt till Ikea, hålllt i gång heeela tiden men ändå ingen bebis ;) jag har sammandragningar hela tiden men det blekt aldrig värre..... bf+3 nu
Hej! Gravid på övertid här, BF 31/7 men det ser ju ut att bli en augusti-tös. Har också en på 1,5 år, en flicka! Några känningar? Jag blir galen här på att vänta...
Mvh Julia
Hej! Har 2 veckor till bf och är illamående mest hela tiden, halsbränna. Känt förvärvar som gjort ont neråt. Sammandragningar ofta. Orkar inte göra så mycket, rör mig så lite som möjligt... hoppas att bebis kommer innan bf som mina tidigare barn gjort :) lycka till alla som ska föda snart och grattis till er som fött!
9 dagar kvar nu. Jag har resignerat lite, känner jag. Räknar med att vara gravid ett par veckor till åtminstone. Det värsta just nu är sömnen. Det eviga springandet på toaletten, kramp i vaderna, våldsamma fosterrörelser, och så min 2-åriga son som är jättemammig plötsligt och vägrar acceptera att nattas om av sin pappa när han vaknar på nätterna...! Känns som om jag ska bli tokig ibland.
Jag har också resignerat lite... eller det känns mer som att jag gett upp. Det kändes lite hoppfullt igår men nu vet jag inte. Känns som att det aldrig kommer komma nått barn. Jag ligger bara hemma och slöar hela dagarna och äter skräp utan nån ork eller framförallt lust att göra nått. Blä vad tråkigt.