Bf augusti 2017
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Någon med bf i augusti som vill följas åt den sista biten (och inte flytta till facebook)? Skulle vara roligt! Jag har bf den 16/8, har en 1,5-årig son sedan innan.
Hej! Undra vilken dag det bli då ;) om tre dagar kanske du hoppas på ? :)
Jag förstår inte heller hur man känner av den där tappen! Försökte få min sambo och hjälpa mig igår haha men när jag läste vad ni skrivit här, att man kan känna huvudet på bebisen så fega han ut ;)
Ska man ligga eller stå när man ska känna? Kaggar bf i morogn :D
Det slog mig nu att även om jag går över tiden 2 veckor igen och blir igångsatt kommer bebisen att vara ute ur magen innan den här månaden är slut. Ihh. Inte så långt kvar nu!
Ja alltså, jag har ju allting klart sen förra veckan ungefär, eftersom min senaste förlossning startade v. 38+4. Så är typ beredd när som helst....
Men den är så tråkig den här väntan! X)
Förstår den sega väntan. Min första kom 38+ 5 så hade räknat med att nummer två skulle komma samma eller lite tidigare. Tji fick jag när han kom bf+5. Blir så sjukt lång väntan bara för att man ställt in sig på att de ska komma tidigt.
Halloj allihop! Här sitter jag på BB men en liten plutt i famnen <3
Fl var fruktansvärt jobbig! Mycket värre än min första men tog inte längre tid. Kl 21 blev vi inskriva men undersökning gjordes inte för än kl 22. Tappen var då inte mogen men börjat öppna sig 1 cm. Mina värkar va extremt kraftiga och hade varit det i 2 timmar så det var rätt frustrerande att nästan inget hade hänt. Eftersom jag var så omogen fick jag klara mig med bara lustgas vilket inte hjälpte mycket och låg och grät mig igenom värkarna fram till 01 då fick jag äntligen ryggbedövning. 01:34 gjordes en ny undersökning och var då öppen helt. Hade inga krystvärkar/krystkänsla men kände lite av värkarna så försökte ta i då vilket gick utmärkt. 8 min senare 01:42 är han ute.
Liten pojk på 2832 g och 47 cm <3
[quote=77890362][quote-nick]heffaklumpen89 skrev 2017-08-02 18:02:23 följande:[/quote-nick]Halloj allihop! Här sitter jag på BB men en liten plutt i famnen <3
Stort grattis till lillprinsen!
Vad tråkigt att dom inte hjälpte dig med smärtan direkt, när dom ändå visste om din rädsla! Men det är ju härligt när det är klart och man får träffa sitt lilla hjärta <3
Fl var fruktansvärt jobbig! Mycket värre än min första men tog inte längre tid. Kl 21 blev vi inskriva men undersökning gjordes inte för än kl 22. Tappen var då inte mogen men börjat öppna sig 1 cm. Mina värkar va extremt kraftiga och hade varit det i 2 timmar så det var rätt frustrerande att nästan inget hade hänt. Eftersom jag var så omogen fick jag klara mig med bara lustgas vilket inte hjälpte mycket och låg och grät mig igenom värkarna fram till 01 då fick jag äntligen ryggbedövning. 01:34 gjordes en ny undersökning och var då öppen helt. Hade inga krystvärkar/krystkänsla men kände lite av värkarna så försökte ta i då vilket gick utmärkt. 8 min senare 01:42 är han ute.
Tack allihop! Ja, det var tufft men nu ett minne blott :) nu har vi vår prins och skönt att vi mår bra! Lycka till till alla er andra nu :)