• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (nogroupie)

Kända killar drar till sig tjejer vare sig de har muskler och tatueringar eller ej. Det kallas mediakåthet.

Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:44:33 följande:
    Har redan muskler, inga tatueringar och kommer aldrig skaffa och den attityd du efterfrågar hade jag inte ens som 15-åring (även om många av kvinnorna här nog tycker det om mig). Definera snygga tjejer.
    Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!
    Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:47:17 följande:

Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!

Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!

Undra om det är detta som klassas som en ung, sexuellt frigjord kvinna av idag? ;)
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

Hej, då jag inte har något intresse för de tjejerna på Paradise Hotel och får lite ont i hjärnan av att titta på det har jag inget intresse av att försöka leva upp till deras preferenser.
    getpaidwithfitness.net/wp-content/uploads/2010/04/homer_results-1.jpg
    Det spelar ingen roll hur han ser ut...
    twyladurden.files.wordpress.com/2014/07/cat-stupid-hurts-69594141414.png?

Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:54:12 följande:
    Undra om det är detta som klassas som en ung, sexuellt frigjord kvinna av idag? ;)
    Jag lever livet!! Men vill bli känd!!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:56:04 följande:

Jag lever livet!! Men vill bli känd!!

Önskar dig all lycka på färden.
  • Anonym (Urrk)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:35:57 följande:

Någon som kan förklara hur man tar bort denna tråd som "favorittråd" bara för att man kommenterat i den. Man tror att det kan vara något vettigt, en tanke, en reflektion kanske till och med ett skämt ch så duker det upp en bild på denna liksom. Någon?

Välj standardversion. Välj mina favoriter. Kryssa i rutan före tråden. Tryck på knappen ta bort markerade trådar
  • Anonym (Dream on)
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:44:33 följande:
    Har redan muskler, inga tatueringar och kommer aldrig skaffa och den attityd du efterfrågar hade jag inte ens som 15-åring (även om många av kvinnorna här nog tycker det om mig). Definera snygga tjejer.
    Nä du jobbar väl på det viset som "no groupie" nämner  nedan? Att bli känd...? :))
  • MrFlex

Jag har allt det du nämner och kan meddela dig om att bara fungerar på unga tjejer, upp till 23-25år verkar det som.

Konstigt nog verkar det fungera så bra för dessa tjejer att åldern inte spelar någon roll. Jag är 40 plus och uppvaktas främst av tjejer runt 25. Intresset från kvinnor i min egna ålder är påtagligt mindre eller mer subtilt.

• 100kgpappa

Om man nu vill träffa såna blåsta brudar som är med i Paradiset hotell....skulle inte tro det...

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!