• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
    Anonym (eppo) skrev 2017-06-29 21:15:20 följande:
    Alltså sånna som badar mycket. Blir russinhud där, sen rynkor utav bara helvete. Och simhud mellan tårna och svamp och jävelskap i underlivet för att du envisas med att raka dig.

Hur många killar brukar titta när de sätter in den? Trodde det gick på automatik?
    Hi hi...ni killar stoppar in i den i allt...ni e så kåta allihopa!!
  • MrFlex
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 21:36:53 följande:
    Hi hi...ni killar stoppar in i den i allt...ni e så kåta allihopa!!
    Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:
    Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
    Men inte alla killar å män som får knulla....
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:

En ung kille har sex med en ung tjej, en äldre kille har sex med en yngre tjej.
  • Anonym (tjej24)

*Inte för att vara taskig meeeen", sällan jag nånsin läst om sån dum blondin som dig ts, Du kan inte på allvar vara 25 år? Din mentala ålder har nog stannat på 14 år :/ 

Jag är 24 år och ph-killar är det mest oattraktiva jag vet. Intelligensfria hela högen. NEJ, jag tror nog majoriteten av alla tjejer INTE attraheras av såna typer. Så killar, lyssna inte på TS i denna tråden, Hon är ju helt blåst xD

Anonym (tjej24) skrev 2017-06-29 22:04:47 följande:

*Inte för att vara taskig meeeen", sällan jag nånsin läst om sån dum blondin som dig ts, Du kan inte på allvar vara 25 år? Din mentala ålder har nog stannat på 14 år :/ 

Jag är 24 år och ph-killar är det mest oattraktiva jag vet. Intelligensfria hela högen. NEJ, jag tror nog majoriteten av alla tjejer INTE attraheras av såna typer. Så killar, lyssna inte på TS i denna tråden, Hon är ju helt blåst xD

Nä, e inte blåst och jag är några år över 20. Orolig för att bli för gammal för Paradise Hotel därför att tjejerna är oftast under 25.

Jag ska komma med!!! Så spännande med alla intriger å snygga killar att ligga med. Sedan gillar jag drinkar!!!!
  • Anonym (just sayin')
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 21:57:45 följande:

En ung kille har sex med en ung tjej, en äldre kille har sex med en yngre tjej.

En konsekvens av att dagens mogna kvinnor har sex med yngre killar och dumpar de äldre männen
  • Anonym (tjej24)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 22:09:49 följande:
    Nä, e inte blåst och jag är några år över 20. Orolig för att bli för gammal för Paradise Hotel därför att tjejerna är oftast under 25.

Jag ska komma med!!! Så spännande med alla intriger å snygga killar att ligga med. Sedan gillar jag drinkar!!!!
    Krogen????
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-29 22:16:35 följande:

En konsekvens av att dagens mogna kvinnor har sex med yngre killar och dumpar de äldre männen

Så kan man se det. Tänkte först att det var de yngre tjejerna som kom så fort pappsen viftade men du har rätt, det kanske är "de mogna kvinnorna" som är slemmiga.
    Anonym (tjej24) skrev 2017-06-29 22:19:19 följande:
    Krogen????
    Ja, jag e på krogen och visst, blir bjuden...
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!