• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (just sayin')
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 22:22:11 följande:

Så kan man se det. Tänkte först att det var de yngre tjejerna som kom så fort pappsen viftade men du har rätt, det kanske är "de mogna kvinnorna" som är slemmiga.

Du får förklara närmare vad du menar?
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-29 22:33:27 följande:

Du får förklara närmare vad du menar?

Att allting här i världen är ju beroende på perspektiv. Likaså om det är en konsekvens att äldre män är med yngre tjejer för att, som du skriver, kvinnorna lämnar för yngre män. Eller om det är tvärtom.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-28 23:47:36 följande:
    Suck, är du en kille som inte får knulla??
    Jag undrar om TS är en anabola-dopad kille som undrar varför inte en enda tjej tittar åt honom.
  • EnAnonumius
    MrFlex skrev 2017-06-29 21:47:21 följande:
    Nja det går också över med åldern (för de flesta killarna). En ung kille har sex med en kvinnokropp, en äldre kille har sex med en kvinnohjärna. Kvantitet får ge plats åt kvalité.
    Samma är det för kvinnsen.. När de växt upp och mognat så går kvalité (intellektuell och EQ) långt före kvantitet och yta.

Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 22:09:49 följande:
    Nä, e inte blåst och jag är några år över 20. Orolig för att bli för gammal för Paradise Hotel därför att tjejerna är oftast under 25.

Jag ska komma med!!! Så spännande med alla intriger å snygga killar att ligga med. Sedan gillar jag drinkar!!!!
    Inte blåst säger du...det du presterat i denna tråd tyder tyvärr på något annat.

Tv-program som PH är gjort av idioter för idioter.
  • Anonym (??)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:56:04 följande:
    Jag lever livet!! Men vill bli känd!!
    Om du vill bli känd, är det inte bättre om du låter bli att skriva anonymt då?
  • Anonym (just sayin')
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 23:13:00 följande:
    Att allting här i världen är ju beroende på perspektiv. Likaså om det är en konsekvens att äldre män är med yngre tjejer för att, som du skriver, kvinnorna lämnar för yngre män. Eller om det är tvärtom.
    Verkar vara en skillnad i praktiken dock, om man ska tro empirin.
    Äldre män suktar efter yngre kvinnor, även om de skäms för det ibland, och tar gärna kontakt med dem på nätet eller i andra sammanhang.
    Äldre kvinnor behöver inte ta kontakt med yngre män, utan där är det killarna som suktar efter äldre kvinnor, både på nätet och ute på krogen och andra ställen. Mogna kvinnor idag säger ofta att de jagas mer av yngre killar än jämnåriga män numera.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (just sayin') skrev 2017-06-30 07:54:53 följande:

Verkar vara en skillnad i praktiken dock, om man ska tro empirin.

Äldre män suktar efter yngre kvinnor, även om de skäms för det ibland, och tar gärna kontakt med dem på nätet eller i andra sammanhang.

Äldre kvinnor behöver inte ta kontakt med yngre män, utan där är det killarna som suktar efter äldre kvinnor, både på nätet och ute på krogen och andra ställen. Mogna kvinnor idag säger ofta att de jagas mer av yngre killar än jämnåriga män numera.

Även här är det frågan om perspektiv, varifrån ser man det? Enbart från männens som kärlekstörstande? Så vitt jag ser är det inte ovanligt att yngre tjejer gärna föredrar äldre män (ålderskillnad på 10+) eller att äldre kvinnor gärna uppvaktas av yngre män (med minst samma ålderskillnad, 10+). Om man nu ska se det från kvinnans perspektiv.
  • Gung Ho
    Anonym (snyggt) skrev 2017-06-29 23:54:13 följande:
    Inte blåst säger du...det du presterat i denna tråd tyder tyvärr på något annat.

Tv-program som PH är gjort av idioter för idioter.
    ...eller för de som vill skratta åt idioter. Liksom Ullared mfl... ;)
  • Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)
    Anonym (??) skrev 2017-06-30 00:25:32 följande:
    Om du vill bli känd, är det inte bättre om du låter bli att skriva anonymt då?
    Kan väl inte bli känd för att jag skriver på FL?? Tänker kämpa tills ja kommer med i Pardise Hotell!!
    Gung Ho skrev 2017-06-30 14:53:17 följande:
    ...eller för de som vill skratta åt idioter. Liksom Ullared mfl... ;)
    E väl inget fel på Ullared?? Är alla miljontals människor som är där varje år idioter?? Åh, så korkat!!

Åh, kolla Kristian Täljeblad!! Både han å Jeppe e med igen i PH!!
    Bildresultat för täljeblad
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!