• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Stavros65
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 09:42:36 följande:
    Håller med alla ni förgående talare men låt ts tända på det om hon nu vill. Kanske växer hon upp en dag?

Apropå din kommentar här, om dessa killar du hävdar är kvinnohatare, förstå då mentala nivån på dessa tjejer, i program som PH och i övrigt, som trånar efter dessa arma pojkar. Tur man inte är bekymrad far till en sådan.
    Eller som Leif GW sa om programmet för något år sedan.
    "Blanda en samling helt korkade ungdomar, ge dom sedan obegränsat med alkohol. Det förstår väl det flesta hur det ska sluta". 
    Såg även detta "? Ja, just det. Ett antal ungdomspsykopater som för säkerhets skull är på fyllan. "
  • Stavros65

Eller den här:
    "? Jag måste säga att jag aldrig träffat några tjugoåringar som är så enastående dumma i huvudet som de är, sa GW bland annat. "

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Stavros65 skrev 2017-06-29 12:29:06 följande:

Eller som Leif GW sa om programmet för något år sedan.

"Blanda en samling helt korkade ungdomar, ge dom sedan obegränsat med alkohol. Det förstår väl det flesta hur det ska sluta". 

Såg även detta "? Ja, just det. Ett antal ungdomspsykopater som för säkerhets skull är på fyllan. "

Ja det är nästan så man inte vill skratta åt dom av risken att få dåligt samvete.
  • Anonym (Jasså)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-27 19:39:29 följande:

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

Jag brukar bara vara jag, får ligga utan problem, kan tillägga att jag varken har tatueringar och är muskulös ;)
  • Anonym (Dream on)

Ha ha! Den här tråden så mycket komik och tragik samlat på ett ställe. Tack gör dagens skrattparoxysm!

Anonym (Jasså) skrev 2017-06-29 12:42:00 följande:
    Jag brukar bara vara jag, får ligga utan problem, kan tillägga att jag varken har tatueringar och är muskulös ;)
    Å ståtr det en ring av tjejer kring dig när du är på nattklubb?? Gjorde det nämligen när jag såg Samir på klubb i Sth. så avis på de som stod nära han!!
    Anonym (??) skrev 2017-06-29 09:53:17 följande:
    Varför har han långkalsonger på sig på en tropisk strand?
    undrar jag med?? Skulle vilja sätta mig på knä framför jeppe och dra ner dom å sedan...aaah...oooh...mmmm...åhhhhhh....kommer du nu....?

Snygg, snyggarBildresultat för samire, SAMIR!!!

• Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:33:50 följande:

Snygg, snyggare, SAMIR!!!

Någon som kan förklara hur man tar bort denna tråd som "favorittråd" bara för att man kommenterat i den. Man tror att det kan vara något vettigt, en tanke, en reflektion kanske till och med ett skämt ch så duker det upp en bild på denna liksom. Någon?
    Anonym (Reptilhjärnor) skrev 2017-06-29 16:35:57 följande:
    Någon som kan förklara hur man tar bort denna tråd som "favorittråd" bara för att man kommenterat i den. Man tror att det kan vara något vettigt, en tanke, en reflektion kanske till och med ett skämt ch så duker det upp en bild på denna liksom. Någon?
    Skaffa lite muskler, tatueringar å attityd du med! Om du vil ha kontakt med snygga tjejer!!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:42:03 följande:

Skaffa lite muskler, tatueringar å attityd du med! Om du vil ha kontakt med snygga tjejer!!

Har redan muskler, inga tatueringar och kommer aldrig skaffa och den attityd du efterfrågar hade jag inte ens som 15-åring (även om många av kvinnorna här nog tycker det om mig). Definera snygga tjejer.
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!