• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-01 17:00:32 följande:
    Nää..snyggingar!! Ska ut ikväll å hoppas träffa hetingar med stora bissar...e snyggt i pike tröja....
    Låt mig gissa, du är en invandrarkille som går på gymet utan att riktigt nå det resultat du vill. Tjejerna mer eller mindre ignorerar dig. Kanske upfattas du rent av som jobbig?

Ett tips: Det var längesen tjejerna blev imponerade av en 10 år gammal sportbil.

Anonym (snyggt) skrev 2017-07-01 19:02:13 följande:
    Låt mig gissa, du är en invandrarkille som går på gymet utan att riktigt nå det resultat du vill. Tjejerna mer eller mindre ignorerar dig. Kanske upfattas du rent av som jobbig?

Ett tips: Det var längesen tjejerna blev imponerade av en 10 år gammal sportbil.
    ha ha ha...nej, har kallats bimbo i tråden..e bara ärlig!!
  • Anonym (eh?)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-01 19:13:03 följande:
    Jag skulle nog kalla dej för något annat... och det sorgliga är att du antagligen skulle ta det som en komplimang.
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-01 19:13:03 följande:
    Gott så, alla har rätt till en åsikt. Var glad att inte alla tjejer har samma preferenser som du. Det skulle höja konkurrensen för dig.

Man frågar sig också vad du själv har att komma med som lockar dessa muskelberg? Är du själv vältränad, stark, vig, blond, storbystad, lång?
    Anonym (snyggt) skrev 2017-07-02 01:07:52 följande:
    Gott så, alla har rätt till en åsikt. Var glad att inte alla tjejer har samma preferenser som du. Det skulle höja konkurrensen för dig.

Man frågar sig också vad du själv har att komma med som lockar dessa muskelberg? Är du själv vältränad, stark, vig, blond, storbystad, lång?
    E blond å smal....
  • Anonym (snyggt)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-07-02 22:18:11 följande:
    E blond å smal....
    Det är en början...
  • Anonym (Kille?)

Blond och smal kille då eller? Känns som om någon sett PH eller likande såpa där trasiga människor knullar framför kameran. Sedan för att stilla sin nyfikenhet och avundsjuka så är TS tvungen att söka upp detta forum och ta reda på om alla tjejer verkligen går igång på söndertatuerade kroppar. Innerst inne vet han givetvis att så inte är fallet. Men det är ändå skönt att få det bekräftat, för då kanske han själv har en chans att få komma till någon gång i framtiden. imrite?

• Anonym (snyggt)
    Anonym (Kille?) skrev 2017-07-03 04:52:18 följande:

Blond och smal kille då eller? Känns som om någon sett PH eller likande såpa där trasiga människor knullar framför kameran. Sedan för att stilla sin nyfikenhet och avundsjuka så är TS tvungen att söka upp detta forum och ta reda på om alla tjejer verkligen går igång på söndertatuerade kroppar. Innerst inne vet han givetvis att så inte är fallet. Men det är ändå skönt att få det bekräftat, för då kanske han själv har en chans att få komma till någon gång i framtiden. imrite?

Nästan rätt.

Handlar mer om en blonderat invandrarkille med tatueringar. Ett tränat öga kan börja ana smp muskler här och där.

Denna stackars kille undrar varför han inte får några tjejer. Vad har Samir som inte han har?
  • Lyckans ost

Hej! Jag brukar inte svara i trådar, men kunde inte riktigt låta bli. Har inte läst alla kommentarer, så jag ber om ursäkt ifall jag upprepar något som redan har skrivits eller om jag bara sparkar in öppna dörrar med mitt inlägg. I alla fall, smaken är som baken och det går inte att generalisera. Själv är jag välutbildad och har ett välbetalt högstatusjobb och jag har i hela mitt liv haft mycket lätt för att träffa kvinnor och fått ligga mycket. Men kvinnorna som jag attraheras av är inte den typen av kvinnor som är med i paradise hotel. Kvinnorna som är med där skulle jag inte ta i med tång. Och troligtvis känner de samma om mig. Personligen tänder jag på när kvinnor har humor och intelligens, givetvis är även utseendet viktigt. Så jag tror att ts har en liten poäng - om man vill ha kvinnor som dem i paradise hotel modet man nog skaffa muskler och tatueringar. Skälv är jag ute efter något helt annat.

aahhh...pratade me en riktig biffig å gaddad kille i lördags å vi dansade å bytter nummer!!

har åkt i hans bmw å vi har haft sex...riktig macho med ringar i bröstvårtorna å rejält gaddad!

kaxig med attityd, just det!"!

Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!