• Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!)

Killar, skaffa er muskler och tatueringar!

Hej!

Allt detta gnäll från killar som inte får ligga!
    Tips: kolla in killarna i Paradise Hotel och fundera på varför de är så heta.
    Med muskler, tatueringar och självsäker attityd så blir vi tjejer intresserade!

• Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Dream on) skrev 2017-06-29 17:28:23 följande:

Nä du jobbar väl på det viset som "no groupie" nämner  nedan? Att bli känd...? :))

First we take Manhattan. Then we take Berlin.
  • Anonym (Reptilhjärnor)
    Anonym (Urrk) skrev 2017-06-29 17:24:18 följande:

Välj standardversion. Välj mina favoriter. Kryssa i rutan före tråden. Tryck på knappen ta bort markerade trådar

Tack så mycket för hjälpen!!
  • Anonym (Muskler och tatueringar)

Jag har muskler och tatueringar. Problemet med detta är att man attraherar tjejer som gillar just muskler och tatueringar, och dessa tjejer är oftast inget att ha. Jag är helt ärlig nu, den typen av tjej som blir attraherad av mig för mina muskler och mina tatueringar vill jag inte ha. De är destruktiva, ytliga, bekräftelsesökande jobbiga människor. Jag vill ha någon som attraheras av mig trots mina muskler och tatueringar.

Anonym (Muskler och tatueringar) skrev 2017-06-29 18:59:59 följande:

Jag har muskler och tatueringar. Problemet med detta är att man attraherar tjejer som gillar just muskler och tatueringar, och dessa tjejer är oftast inget att ha. Jag är helt ärlig nu, den typen av tjej som blir attraherad av mig för mina muskler och mina tatueringar vill jag inte ha. De är destruktiva, ytliga, bekräftelsesökande jobbiga människor. Jag vill ha någon som attraheras av mig trots mina muskler och tatueringar.

Jag är ytlig. Vet om det!! Är svag för tuffa "gangstertyper" i snabba bilar! Och de har ofta muskler, tatueringar och en farlig uppsyn!
  • Anonym (Muskler och tatueringar)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 19:07:17 följande:
    Jag är ytlig. Vet om det!! Är svag för tuffa "gangstertyper" i snabba bilar! Och de har ofta muskler, tatueringar och en farlig uppsyn!
    Då är du exakt den typ av tjej jag inte vill ha :D
    Anonym (Muskler och tatueringar) skrev 2017-06-29 19:15:22 följande:
    Då är du exakt den typ av tjej jag inte vill ha :D
    Ok. Vi passar nog inte ihop! Nu regnar det ute killar, in mer er på gymmet och pumpa!!
    Så kanske det är dig jag träffar på krogen och ligger med i helgen?? Hi hi...
  • KlunsSmurfen
    Anonym (Muskler och tatueringar) skrev 2017-06-29 18:59:59 följande:

[...]Jag vill ha någon som attraheras av mig trots mina muskler och tatueringar.

->
    "Jag vill ha någon som attraheras av mig ochmina muskler och tatueringar"
  • Anonym (eppo)
    Anonym (Muskler, tatueringar och attityd!) skrev 2017-06-29 16:47:17 följande:

Är blond, har fin gymrumpa och fasta å ganska stora bröst!! Ingen som klagat!!

Har såklart bara hår på huvudet!! Å några nice tattoos!!

Låter som en typisk porrstjärna i mina ögon. Vad hette den. Rännstensungen? Nej, Fäbojäntan! Var inte hon blond? Fast om man bortser från tattoosen...

Hur gammal är du? 17? 18?

Har dejtat många tjejer men kan ju intyga att det inte var många av dem tyckte att muskler var en viktig grej. Okej, inget anorexanfall men alltså, lyfta in möbler och grejor i nya gemensama lyan om detgår så långt är väl ett minimum, men sluta vara så jävla ytlig!
  • Anonym (eppo)

... TS, du verkar vara en typisk bad girl, så jag fattar att du söker efter typiska bad boys. :)

• Anonym (eppo)
    Anonym (eppo) skrev 2017-06-29 21:14:16 följande:

... TS, du verkar vara en typisk bad girl, så jag fattar att du söker efter typiska bad boys. :)

Alltså sånna som badar mycket. Blir russinhud där, sen rynkor utav bara helvete. Och simhud mellan tårna och svamp och jävelskap i underlivet för att du envisas med att raka dig.

Hur många killar brukar titta när de sätter in den? Trodde det gick på automatik?
Svar på tråden Killar, skaffa er muskler och tatueringar!