• Anonym (Sover naken)

Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!

Hej på er!!

Är sambo med en man som har barn sedan tidigare..

På nätterna kommer hans ena barn in och lägger sig i vår säng bredvid min sambo... Är 8 år!

En morgon frågade barnet vid frukost:
    - Pappa, varför var du naken inatt?
    Sambon svarade:
    - För att jag sover naken..
    Sen var det inget med det förrän biomamman skickade ett mess till min sambo där hon uttryckte missnöje med att han sover naken och borde vara påklädd.
    Jag sover också naken, har alltid gjort det.

Nu undrar jag vad ni tänker...
    Borde vi klä på oss??
    Känner att det är vårt rum där vi sover i, inte så att man springer naken hursomhelst!.

• Svar på tråden Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!
  • Anonym (Haha)
    Anonym (?) skrev 2017-07-13 17:08:46 följande:

Vem fan sover i bh? Jag hade väl kunnat sträcka mig till en mjuk top men bh?

Eller hur. Men vem tycker liksom ens att bröst är så hemskt att man behöver skyla dem för att inte traumatisera barn.
  • Anonym (Haha)
    Anonym (Just saying) skrev 2017-07-13 16:49:44 följande:

Visa mig den pappa som skulle tycka att det är helt okej, att en styvpappa sover naken tillsammans med hans dotter eller son.? Just saying..

Varför skulle det INTE vara okej? Om barnen inte bryr sig alltså. Varför måste vi alltid utgå från att nakenhet = eventuellt övergrepp? Sjukt ju.
  • Anonym (Just saying)
    Anonym (Haha) skrev 2017-07-13 17:23:42 följande:
    Varför skulle det INTE vara okej? Om barnen inte bryr sig alltså. Varför måste vi alltid utgå från att nakenhet = eventuellt övergrepp? Sjukt ju.
    Jo, det kan ju tyckas sjukt, men världen vi lever i är ju tyvärr ganska sjuk. Jag tycker man ska tänka sig för lite extra när man har med barn att göra.

En liten flicka berättade för en släkting att pappas snutt hade kommit på henne, när hon sov bredvid honom. Släktingen anmälde pappan, och en utredning gjordes. Detta hade förmodligen aldrig hänt, om han inte sovit naken. Utredningen lades ner, men allt orsakade stort lidande för hela familjen.

• såkalladbonusmamma

Jag sover i princip alltid naken, ibland i trosor. Min sambo oftast i underkläder, men ligger han naken och barnet kommer in brukar han snabbt klä på sig något på underkroppen. Skulle någon ha en åsikt om hur jag bör/inte bör sova så skulle jag be denne dra åt helvete. Varken sambon eller hans barn eller hans ex har med det att göra. Så mitt svar till dig ts är att ni givetvis sover hur ni vill och ni bör göra klart för mamman att det inte är hennes ensak.

• Anonym (Haha)
    Anonym (Just saying) skrev 2017-07-13 18:32:55 följande:

Jo, det kan ju tyckas sjukt, men världen vi lever i är ju tyvärr ganska sjuk. Jag tycker man ska tänka sig för lite extra när man har med barn att göra.

En liten flicka berättade för en släkting att pappas snutt hade kommit på henne, när hon sov bredvid honom. Släktingen anmälde pappan, och en utredning gjordes. Detta hade förmodligen aldrig hänt, om han inte sovit naken. Utredningen lades ner, men allt orsakade stort lidande för hela familjen.

Sinnessjukt. Precis det jag menar.
  • Anonym (V))
    Anonym (Sover naken) skrev 2017-07-13 15:22:25 följande:

Hej på er!!

Är sambo med en man som har barn sedan tidigare..

På nätterna kommer hans ena barn in och lägger sig i vår säng bredvid min sambo... Är 8 år!

En morgon frågade barnet vid frukost:
    - Pappa, varför var du naken inatt?
    Sambon svarade:
    - För att jag sover naken..
    Sen var det inget med det förrän biomamman skickade ett mess till min sambo där hon uttryckte missnöje med att han sover naken och borde vara påklädd.
    Jag sover också naken, har alltid gjort det.

Nu undrar jag vad ni tänker...
    Borde vi klä på oss??
    Känner att det är vårt rum där vi sover i, inte så att man springer naken hursomhelst!.

Så barnet har aldrig lagt märke till detta förut?
  • Anonym (Just saying)
    nevermind skrev 2017-07-13 19:21:36 följande:

Min pappa har alltid sovit naken. Fattar inte problemet.

Tillsammans med dig?
  • Anonym (Sover naken)
    Anonym (V)) skrev 2017-07-13 19:55:36 följande:
    Så barnet har aldrig lagt märke till detta förut?
    Min sambo har sovit naken i flera år, efter deras skilsmässa. Men inget som kommit på tal förrän nu.
Svar på tråden Biomamman vill bestämma vad min sambo sover i!!!!!