ijo skrev 2017-08-25 22:17:10 följande:
Mår bra, inga speciella symtom förutom lite ont i mage och rygg emellanåt. Men man överanalyserar ju allt nu också ;) Hur mår du?
Vi fick brev hem efter typ 1,5 vecka hur många som klarat sig till frysen så du får nog veta det till veckan då :)
Testade imorse igen och nu har plusset blivit mycket starkare. Det går mycket pengar på tester för mig nu alltså hehe, men dom lugnar mig för stunden vilket är värt. Hoppas det fortsätter så. Bim imorgon men vill inte se något blod!!
RD5 vs RD9
Vad skönt! Haha ja det gör man verkligen :) jag åkte utomlands igår och var illamående och hade väldigt ont i magen från att vi lyfte tills jag gick och la mig. Det kan ju bero på vad som helst egentligen, men så var det kvar idag när jag vaknade så jag gjorde ett test ändå och det visade svagt positivt (RD 9)! Är så himla glad samtidigt som jag vill att det ska bli starkare innan jag tar ut glädjen helt. Tänk om vi båda lyckats <3 ditt ser ju så starkt ut det kan bli nu, underbart! Är också livrädd för att märka att det kommer blod nu, håller alla tummar för att det ska hålla sig borta från oss :)
Ja men då får vi säkert reda på det under veckan, spännande! Skönt om det finns kvar ifall det här inte går vägen, eller till syskon sen om inte annat :)