Vi som börjar med IVF hösten 2017
Åh, nu missade jag ett samtal från kliniken men läkaren sa att hon skulle ringa igen lite senare. Håll tummarna nu! <3
Åh, nu missade jag ett samtal från kliniken men läkaren sa att hon skulle ringa igen lite senare. Håll tummarna nu! <3
Jag hade återföring idag (mitt första någonsin). Ett ägg som delat sig bra, de andra tre var inte så imponerande kände jag undertonen av på sköterskan. Blir nog inget till frysen. Äggplocket var tufft och jag har så sjukt ont i magen fortfarande. Har svårt att förstå att jag ska kunna jobba när jag har så ont? Läkaren hittade ingen blödning idag på införandet och äggstockarna var inte förstorade heller... Men det kanske är normalt? Känns som nån stoppat in en stavmixer i min vagina :-/ Har ju Lichen S., men ändå?
Jag har inställningen att det inte kommer gå, känner mig väldigt negativ just nu. Kan man må så av hormonerna?
Kämpa på alla krigare, jag ska ta citodon och sova o hoppas att jag har nytt go i morgon. <3
Nu fick vi ett mail från kliniken med info att de kunnat frysförvara FYRA embryon! Så chockad men SÅ GLAD! <3
Jag är ruvare till en perfekt 5dagars <3 testdag 16/9
Väntrummet:
*Ellencassandra
*Tiinuli första läkarbesök 11/9
*AnnaMaria83, sprutstart efter mens 8-9/9
*Plommonstop börjar med sprutor i nästa cykel, troligtvis i slutet av sept
*Anki7 Ny Proverakur efter avbrutet första försök (cysta)
*Hanna8911 Väntar på att börja spraya 8/9
*Stellanocte
*Ariellan
*EmmaJakobsen, läkarbesök 5/9
*EmmaB1988
*Martina79, startar IVF oktober
- Sprayar:
- Sprutar:
*Nube, elonva från 29/8, andra försöket
*Lexiefer, bemfola
*Bonnamoran, sprutstart 30/8, vul 6/9
*Söndag, gonal sedan 29/8
- Väntar på ÄP/ET/FET:
*CazaAzur, FET nr 1 (IVF nr2) v. 36 ostimulerad
*Mm79, ev. insättning 4/9
*emz4, insättning 4/9
* soofa, FET nr. 1 i oktober/november
- Ruvar:
* Pajas77, TD 1/9
* becccss (1:a återföringen) TD 5/9
* Carolayna, TD 9/9
* Ida, TD 13/9
* Paulina, TD 14/9
*Titikaka TD 15/9
*Mjbo TD 16/9
* Frökenfräken33, TD 17/9
*Hösten84, TD 17/9
* Matildas84, TD 18/9
*Koleisdoskop88
- Gravid
* ijo (2:a återföringen), väntar på vul 28/9
Tack. Jag tror jag får stanna hemma från jobbet i morgon också, men det ger mig massa ångest så det är pest eller kolera! Skönt att höra att det kan vara såhär iaf... När ska du testa? Jag ska testa 18/9!
Tack hörrni <3
Jag kommer nog testa redan nästa helg :) sist pulsade jag ju på dag 6 med digitalt så borde kunna testa redan nästa helg:) har massa test hemma :D dudå?
så häftigt att läsa om utvecklingen,
en annan bra länk www.yourduedate.com/
Det stor i listan att Pajas77 hade TD i fredags. Någon vet något? :)
Det gäller bara FET va? Annars blev jag "gravid" innan embryot va på plats :) någon som vet en länk som funkar om man inte gjort FET?