• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Anonym (Längtar)
    Nellis93 skrev 2017-09-21 10:35:29 följande:

Hoppar in..

Har bim 29/9.. känner inte så mycket mer än att det stramar lite ut mot ljumskarna..

Ni som har bim vid ungefär samma datum? Känner ni något? :)

Jag har ungefär samtidigt, känner av min livmoder ungefär som innan mens men är ju en stund kvar så kanske är något som händer där inne
  • Anonym (Längtar)
    Sheltielife skrev 2017-09-21 10:35:01 följande:

Åååh spännande! Om ägget har fäst för dig så börjar ju livmodern att växa från dag 1 så kan ju vara de du känner :D

Vi har en dotter på lite över året så blir vi gravida fort kommer de vara 2 års skillnad annars blir de 3 år :)

Jaaa kul och hoppas vi plussar denna månaden båda två med ;) försök nr två låter bra :D

Va kul <3 hoppas det blir plus snart
  • Nellis93
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-21 10:47:43 följande:

Jag har ungefär samtidigt, känner av min livmoder ungefär som innan mens men är ju en stund kvar så kanske är något som händer där inne

Hoppas!! När hade du tänkt testa? Vill testa hela tiden men försöker hålla mig xD
  • Anonym (Längtar)
    Nellis93 skrev 2017-09-21 10:51:13 följande:

Hoppas!! När hade du tänkt testa? Vill testa hela tiden men försöker hålla mig xD

Haha jag har redan testat :,D!

Syns inget men jag kan omöjligt hålla mig! Själv Då?
  • Anonym (Hoppas)

Bim 28-29 nånting. Känns som vanligt veckan innan mens här.

• Nellis93
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-21 11:01:06 följande:

Haha jag har redan testat :,D!

Syns inget men jag kan omöjligt hålla mig! Själv Då?

tänkte prova på måndag. :D

men tror det visar blankt då...
  • Anonym (Längtar)
    Nellis93 skrev 2017-09-21 12:34:18 följande:

tänkte prova på måndag. :D

men tror det visar blankt då...

Jag är helt inställd på att det inte blivit vågor den här månaden så skulle bli glatt överraskad om det blev ett plus. Jag tycker det är enklare att förvänta sig att det inte blir något
  • Nellis93
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-21 13:20:03 följande:

Jag är helt inställd på att det inte blivit vågor den här månaden så skulle bli glatt överraskad om det blev ett plus. Jag tycker det är enklare att förvänta sig att det inte blir något

Eller hur.. så blir man inte sååå besviken! :p
  • Lindalängtar
    Nellis93 skrev 2017-09-21 10:35:29 följande:

Hoppar in..

Har bim 29/9.. känner inte så mycket mer än att det stramar lite ut mot ljumskarna..

Ni som har bim vid ungefär samma datum? Känner ni något? :)

Jag har bim 28/9 (tror jag, nyligen slutat med p-piller så inte full koll på cykeln) jag känner inte så mycket heller lite värk mellan varven i nedre magen, haft lite huvudvärk o illamående från o till men det är inget jag skulle reagerat på i vanliga fall... Öm i bröstvårtorna är det jag reagerat mest på som jag inte brukar ha. Drömde inatt att brösten växte konstigt o gjorde jätteont!

Spännande! :)
  • Anonym (Längtar)
    Nellis93 skrev 2017-09-21 14:45:48 följande:

Eller hur.. så blir man inte sååå besviken! :p

Ja exakt, alltid bäst att gå in med den inställningen!
Svar på tråden Prata symtom innan BIM