• Bellabelle

Prata symtom innan BIM

Det kanske finns fler än jag som uppskattar att prata om olika symtom i väntan på bim dagen, för att få tiden att gå och så man kan dagdrömma lite om att de kanske finns ett frö som gror i oss just i denna stund! :)

Att över analysera symtom gör oss varken mer eller mindre gravida ;) MEN i denna väntan kan de vara ganska kul att prata om sådant här så man fördriver tiden!

Jag är på äl +3 och försök nummer ett till syskon och har haft molande värk i både mage och rygg. Har vanligtvis inte detta i väntan på mens. Har även fått uppstötningar några gånger vilket jag hade förra gången jag va gravid direkt efter ägglossning så hoppas ju att de betyder något denna gången med! Har även känt mig varm (nästan febrig) och varit rosig om kinderna vilket jag också minns att jag va sist! Spännande och se om symtomen utvecklas, om jag får mer eller om något försvinner!

Har bim den 3/9

• Svar på tråden Prata symtom innan BIM
  • Anonym (Längtar)

Nu till jag bara att tiden kan gå så jag får testa igen om ett par dagar!

Är inställd på spök streck men kanske är ett plus!

Vad tror ni?
  • Anonym (Hoppas)

[quote=78037830][quote-nick]Anonym (Längtar) skrev 2017-09-22 17:26:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Det ser ut som svagt positivt faktiskt!!

• Hedblomster
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-22 17:25:12 följande:

Vad tror ni?

Tror det är positivt!
  • Sheltielife
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-22 17:25:12 följande:

Vad tror ni?

Tycker verkligen de där ser ut som ett plus o inte spök! (De e blått o inte grått) vågar nog säga GRATTIS!! *.*
  • Sheltielife
    Polkagrisen85 skrev 2017-09-22 21:45:42 följande:

Så jag kanske inte är knäpp som känner attt det spänner i brösten på dag Äl +3 ?? :) Spännande !!

Det är inte konstigt! Både progresteron och östrogen stiger efter ägglossningen om ägget är befruktat så kan de ge symtom som ömma bröst innan symtomen på hcg (bland annat illamående osv) har börjat komma i kroppen! :D
  • Anonym (Längtar)

Jag är gravid! Cb early är från igår och stickorna är från igår (dom svaga) och idag (dom starka)
  • Anonym (Hoppas)
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-23 15:23:02 följande:

Jag är gravid! Cb early är från igår och stickorna är från igår (dom svaga) och idag (dom starka)

Grattis
  • Charlieellerså
    Anonym (Längtar) skrev 2017-09-23 15:23:02 följande:

Grattis
Svar på tråden Prata symtom innan BIM