• Anonym (Kattis)

Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.

Kan inte sluta gråta. Känner mig helt knäckt.

För ungefär tre månader sedan så träffade jag en man från en nätdejtingsajt. Vi är båda runt 28 år, och vi klickade väldigt bra med varandra. Han var snäll, generös, omtänksam, lyhörd, välutbildad och i mina ögon, väldigt snygg. Han sa också att han tyckte om mig jättemycket och behandlade mig med en oerhörd respekt. Jag svävade på moln. Vi tog det lugnt i början, men efter några dejter så började det hetta till på riktigt. Vi låg med varandra väldigt ofta och kunde inte vara ifrån varandra. Det var passionerat, rått och det absolut bästa sex jag haft någonsin. Det var helt fantastiskt. Jag hade aldrig känt så innan för någon tidigare. Jag berättade för mina vänner om honom och livet kändes som fulländat.

Men en dag förstördes allt. Det visade sig att ett av mina tidigare KKs, som jag inte haft nån kontakt med sen två år, var vän med min dejt. De var tydligen ganska nära, och när min fd KK fick reda på att hans vän dejtade mig, så berättade han allt om mitt förflutna för honom. Att jag levt ett vilt liv med mycket fester. Att jag haft många sexpartners. Att jag är en lössläppt tjej som man inte ska satsa på. När jag sedan träffade min dejt, så frågade han mig om det var sant, det han hade hört. Och då svarade jag ja, eftersom jag inte tänkte ljuga. Det svaret gillade han inte, det märktes på honom. Han hörde inte av sig på flera dagar. Men till slut så hörde han av sig och ville ta en fika. Då berättade han för mig att han inte längre ville träffa mig och att vi borde gå skilda vägar eftersom vi var för olika. Jag började gråta och sa att han inte skulle döma mig för saker som jag hade gjort innan jag träffat honom. Jag bad t.om om ursäkt, och sa att han skulle ta mig för den jag är nu! Men han höll bara om mig och sa att han inte klarade av detta och att jag förtjänade någon bättre än honom. En som klarade av detta mentalt. Och sedan gick han. Jag är helt förkrossad. Känner mig helt värdelös och billig som människa och jag ångrar allt jag gjort innan!

• Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.
  • EnAnonumius
    klyban skrev 2017-09-11 22:04:15 följande:
    En sak i taget, men antar vi konstaterat att din "statistik" är inte så mycket och hänga i granen.
    Plus1
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • EnAnonumius
    Anonym (anonym) skrev 2017-09-11 23:34:27 följande:
    Och har man läst vad denna Dr säger så säger han att man inte kan dra några slutsatsen att kvinnor som haft fler partners innan de gifter sig oftare genomgår skilsmässa.
    Men så kan du väl inte säga? Nu har du ju avslöjat hen.

Hen var ju ju sållat bort detta från Doktorns slutsatser, så det skall passa hens dunkla agenda med kompletterat med "fakta".  Flört
  • EnAnonumius
    KKarate skrev 2017-09-11 23:48:29 följande:

Jag hade tyvärr också lämnat dig. Jag anser att 7 partners eller så räcker för en tjej (detjar enbart yngre tjejer). Säg att en tjej jag verkligen gillat haft 12, ja det hade jag kanske kunnat ta. Men inte över det.

Hoppas att du lever efter samma regler som du anser att det skall vara för de tjejer du dejtar. Om inte, då är du en jävla hycklare.

• Anonym (M.D.)

Kommer inte bemöta tramskommentarer utan källhänvisning. Vissa har så svårt att hitta argument att de diktar ihop helt som de önskar.

• Anonym (M.D.)

Fortfarande bara en tidningsartikel somhänvisats till och det är den som gäller. Vad vissa användare diktar ihop är irrelevant.

• KKarate
    EnAnonumius skrev 2017-09-12 00:10:55 följande:
    Hoppas att du lever efter samma regler som du anser att det skall vara för de tjejer du dejtar. Om inte, då är du en jävla hycklare.

Jag knullar inte runt nej, så det är samma regler. Vad säger du nu då?
  • Anonym (Bagarn)
    Anonym (MS) skrev 2017-09-11 20:37:57 följande:
    Hehe ja det kanske blir några meter.

Och du jag tror faktiskt inte att den tjejen(och de flesta andra tjejer heller)  trånar efter dig heller. Alla nöjda.
    Och det vet du på grund av?
    Eller ville du bara försöka vara otrevlig?

Jag är ärlig, du är otrevlig för att min ärlighet inte passar dig.
  • Anonym (Well..)
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 22:53:12 följande:

Trams utan det handlar om att vissa inte är förmögna att värdera källor. Om någon menar att man ska förkasta hundraåriga etablerade dagstidningar och forskning på amerikanska universitet men ta det en forummedlem säger som fakta. Då är det just trams.

Nu gällde det ju att denne någon drog ner byxorna på DIN oförmåga till källkritik och övrigt vetenskapligt tänk över grundskolenivå. Ledsen mormonen, men du sköt dig själv i foten så det är irreparabelt, när du försökte stödja din tes med "fakta".

Du har gjort bort dig och skulle hållit dig till tyckandet.
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-11 22:53:12 följande:
    Trams utan det handlar om att vissa inte är förmögna att värdera källor. Om någon menar att man ska förkasta hundraåriga etablerade dagstidningar och forskning på amerikanska universitet men ta det en forummedlem säger som fakta. Då är det just trams.

Vilken källa?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (M.D.) skrev 2017-09-12 00:20:00 följande:
    Kommer inte bemöta tramskommentarer utan källhänvisning. Vissa har så svårt att hitta argument att de diktar ihop helt som de önskar.
    Sedan när är det trams och verkligen vill ha en källa?
    hur många meter var det?
Svar på tråden Min dejt vill inte längre träffas, pga mitt förflutna. Är helt knäckt.