UndrandeSökare skrev 2018-04-05 14:33:33 följande:
Då gör man Serums Mensblodtest. Man gör det hemma och skickar med posten till adressen som hittas i dokumentet nedan. Gör både Locus plus 11 in 1 så testar man så mycket som möjligt.
Hittas några infektioner så får man ett EU-recept på en dunderkur antibiotika. Kan lösas ut på svenska apotek utanför högkostnadsskyddet. Både mannen och kvinnan måste behandlas samtidigt annars bollar man bara infektionen mellan varandra.
Du behöver skaffa 5st saker, 1 vadderad påse av minsta storleken, frimärken, koksaltlösning samt 2 urinprovrör med skruvkork. Samt skriv ut dokumentet nedan där finns både bruksanvisning och adress att posta till.
www.ivfserum.com/infection-screening/Ursäkta att jag klampar in här, nu är vi på gång med äd om några veckor, men har funderat på det här med blodtestet. Jag kommer inte iväg till Aten och gör stora immunpaketet, men detta är väl överkomligt, låter lite äckligt att skicka blod dock;) Och det är nog en överkomlig kostnad tänker jag.
Koksaltlösning, är det bara vatten och salt helt enkelt? Du har ju koll på allt:)
Läst att du gjort ytterligare test nu, imponerande att du orkar, tycker du inte att det börjar bli mycket?
hoppas det gör susen till nästa omgång nu då!