Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Trodde att det var på gång igår IGEN, jag kommer alltså inte att ta det på allvar när det väl är på riktigt.
Hade sjukt ont i ryggen för andra dagen i rad igår och på kvällen lossade en stor bit av slemmisen och jag fick ont nertill i magen. Jag var helt hundra på att det var dags, låg och kände efter värkar länge innan jag somnade och vaknade och somnade minst hundra gånger, trots det så känner jag mig oförskämt pigg denna morgon när jag vaknade innan kl 6. Bebis hade kasat ner på något sätt så de kändes som om han försökte att fly ut genom min ljumske typ, så jäkla ont gjorde det men nu är allt bra igen. Gick upp och dansade runt lite så att han la sig rätt igen.
Idag är dagen då jag sen flera månader trott att lillen ska födas, på storebrors födelsedag. Dock är här är hur lugnt som helst så det blir väl inte så heller (låter jag inte lite uppgiven?). Blev lite irriterad på mannen som inte gick med på någon färdknäpp igår just pga att det är sonens dag idag, det hade ju liksom inte spelat någon roll i mitt tycke.
Snälla bebis kom nu.
Nu har det verkligen börjat göra ont i mina höfter. Kan inte stå eller gå en längre stund utan att det känns som dom ska gå av :/ Vanligtvis sover jag hur skönt som helst med gravidkudden, men igår hjälpte inte ens den, så det slutade med att jag fick ta två värktabletter för att ens kunna somna. Någon annan som har så ont? Skönt att det snart är över känner jag! Maximalt kan jag gå i 24 dagar till, bara att hålla ut..
Trodde att det var på gång igår IGEN, jag kommer alltså inte att ta det på allvar när det väl är på riktigt.
Hade sjukt ont i ryggen för andra dagen i rad igår och på kvällen lossade en stor bit av slemmisen och jag fick ont nertill i magen. Jag var helt hundra på att det var dags, låg och kände efter värkar länge innan jag somnade och vaknade och somnade minst hundra gånger, trots det så känner jag mig oförskämt pigg denna morgon när jag vaknade innan kl 6. Bebis hade kasat ner på något sätt så de kändes som om han försökte att fly ut genom min ljumske typ, så jäkla ont gjorde det men nu är allt bra igen. Gick upp och dansade runt lite så att han la sig rätt igen.
Idag är dagen då jag sen flera månader trott att lillen ska födas, på storebrors födelsedag. Dock är här är hur lugnt som helst så det blir väl inte så heller (låter jag inte lite uppgiven?). Blev lite irriterad på mannen som inte gick med på någon färdknäpp igår just pga att det är sonens dag idag, det hade ju liksom inte spelat någon roll i mitt tycke.
Snälla bebis kom nu.
Förstår förtvivlan! Känner mig också sjukt less. Igår natt var jag vaken nån timma vid midnatt. Satt en stund och grät på kökssoffan för jag tyckte så synd om mig själv.
Inatt drömde jag att våra kaniner fick bebisar
När ska det vara min tur??
Hur långt över är du nu Kia??
Bf-5
Det är en tuff tid vi befinner oss i och det är bara dom som själva befunnit sig där vi är som kan förstå. Mannen har kommit hem ifrån jobbet i flera dagar och gnällt lite om hur ont han har överallt och det räcker med en blick ifrån mig för att han ska sluta. ????
Jag var på toaletten precis och ett litet hopp tändes då det kom lite rosa slem med några blodstrimmor i, tänk om det ändå är på gång idag!?
Bf+3 idag, varje timme känns som ett dygn.
Nu har det verkligen börjat göra ont i mina höfter. Kan inte stå eller gå en längre stund utan att det känns som dom ska gå av :/ Vanligtvis sover jag hur skönt som helst med gravidkudden, men igår hjälpte inte ens den, så det slutade med att jag fick ta två värktabletter för att ens kunna somna. Någon annan som har så ont? Skönt att det snart är över känner jag! Maximalt kan jag gå i 24 dagar till, bara att hålla ut..
Det är en tuff tid vi befinner oss i och det är bara dom som själva befunnit sig där vi är som kan förstå. Mannen har kommit hem ifrån jobbet i flera dagar och gnällt lite om hur ont han har överallt och det räcker med en blick ifrån mig för att han ska sluta. ????
Jag var på toaletten precis och ett litet hopp tändes då det kom lite rosa slem med några blodstrimmor i, tänk om det ändå är på gång idag!?
Bf+3 idag, varje timme känns som ett dygn.
Ja, just nu har de ingen plats att gnälla.
Senast igår sa han " nu måtte de ske snart, du ska veta hur många som tjatar på en"
Nähä! Menar du? Men du slipper iallafall alla dåliga skämt om hur man ser ut!
Sen blir jag tokig när han ligger och snusar gott på mage! Jag vill oxå
Ikväll ska jag dansa ut ungen!
Det känns hopplöst emellanåt, verkligen.
Svärfar var tvungen att börja glappa också att det var väl ?bara? att gå ut och hoppa på ungarnas studsmatta lite eller som han sagt dom sista gångerna vi setts, ?Jag tycker att du har krympt?! Haha, väldigt roligt, är glad att min man inte ärvt hand humor. Grr! Finns inte mycket plats för skämt om det här nu och jag får bita mig i tungan titt som tätt. Min mamma var också tvungen att yttra sig igår att jag fick faktiskt ta och punktera ?den där? nu och pekade på magen. Om det hade varit så lätt så hade det redan varit gjort för lääänge sen, tro mig!
Huu, låt det ta fart nu!!!
Sådär ont i höfterna hade jag med min första med, hade verkligen jätteproblem med hur jag skulle sova för ju mer höfterna belastades desto värre blev det. Usch, lider med dig men tyvärr har jag inget bra tips att ge, det är bara till att härda ut.