Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Tjejer måste bara fråga, nu på eftermiddagen har jag känt så fort jag reser mig upp eller sätter mig ner ett sånt sjukt tryck nedåt, (i förrgår låg hon jätte långt upp och rörligt så känns inte som Att de äe hon som borrar ner sig heller) tänk er nästan ända nere vid venusberget typ och så går de som ett band längst ner som trycket är...
nån mer som känner så??
Den igångsättnings metoden jac fick använda knappt längre så borde inte va orolig men kan inte hjälpas.. fick 2 hinnsvepningar sist innan igångsättningen och det hjälpte! Så segt om man inte kan göra det nu... var du något mogen i övrigt? Ska på koll på tisdag!
Gjorde ingen gynundersökning så det vet jag faktiskt inte. Har hört många där hinnsvepning hjälpt men bara att vänta då... hur långt gången är du?
Ja men kan ju komma igång av sig självt med såklart :) jag är bara i v 39, 38+0 idag.. du då? :)
Det hoppas vi på :) 40+6 idag så det börjar bli rejält drygt med förvärkar o så...
Hoppas någon av Alla härinne är nära förlossning nu !! :) Håller tummarna för er alla :)
Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!
Lycka till nu brudar!
Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!
Lycka till nu brudar!
Lycka till nu brudar!
Lycka till nu brudar!