Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Nu har jag lekt med vänner till sonen, (läs sprungit runt och jagat) gått på djurparken i tre timmar och slutligen handlat på vägen hem. Skulle de inte sätta igång det ska jag sitta på soffan resten av graviditeten. Haha
Bra jobbat, då är du värd soffan iaf resten av dagen Hoppas att det startar förstås
Nu har jag varit till Bm. Är på 38+2 idag, så redan v39! Spännande! Alla värden var oförskämt bra. Vikt på stadig ökning. Jag äter helt sjukt mycket nu. Är hungrig hela tiden. Men har hög ämnesomsättning vanligtvis, så det kommer inte som någon överraskning. Tryckte i mig en 250 grams hamburgare igår och efterrätt på det! Sambon vart helt förfärad över hur det var plats till så mkt mat i magen. :)
Bm skrev in i journalen att det var mycket fosteraktivitet. Fröken gillade ju inte alls att BM tryckte så mkt på magen, så hon tryckte tillbaka. ;)
Haha har inga större förhoppningar dock.. hur går de för dig?
Nu har jag varit till Bm. Är på 38+2 idag, så redan v39! Spännande! Alla värden var oförskämt bra. Vikt på stadig ökning. Jag äter helt sjukt mycket nu. Är hungrig hela tiden. Men har hög ämnesomsättning vanligtvis, så det kommer inte som någon överraskning. Tryckte i mig en 250 grams hamburgare igår och efterrätt på det! Sambon vart helt förfärad över hur det var plats till så mkt mat i magen. :)
Bm skrev in i journalen att det var mycket fosteraktivitet. Fröken gillade ju inte alls att BM tryckte så mkt på magen, så hon tryckte tillbaka. ;)
Sista besöket hos barnmorskan idag v 40+6, bebis fortfarande högt o rörligt så kunde inte få en hinnsvepning heller... Bara att vänta o hoppas slippa ringa om igångsättning om en vecka. Nu vill jag faktiskt inte mer är trött på magen o det gör faktiskt ont.
Sista besöket hos barnmorskan idag v 40+6, bebis fortfarande högt o rörligt så kunde inte få en hinnsvepning heller... Bara att vänta o hoppas slippa ringa om igångsättning om en vecka. Nu vill jag faktiskt inte mer är trött på magen o det gör faktiskt ont.
Åh visst får man inte hinnsvepning om bebis ligger högt och rörligt?? Min gör de med och är så rädd att min kropp inte ska sätta igång av sig själv... blev igångsatt förra gången och jag vägrar bli det igen...
Haha jag ser framför mig en hjord höggravida kvinnor runt om i Sverige som gungar på pilatesbollar, springer i trappor osv för att få i gång förlossningen
Nä hon sa att om den inte är fixerad kan hon inte göra nåt... Kändes tråkigt! Det är segt nu o vill också slippa igångsättning lagom till midsommar :/ Första barnet här.