Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Åååh dessa jäkla kommentarer om magen och folk (oavsett vilka) som tror att dom är sååå roliga... Man har lust att ge dom en snyting och säger man något så har man ingen humor :-|
Min ena svägerska fick sin bebis igår, på bf+9 och på samma dag som deras dotter är född, såklart.. :) hon födde på östra i Göteborg och det var så fullt så hon fick dela rum med tre andra, bara draperier emellan.. Så på sätt och vis kan det få dröja tills det är lite lugnare där, om det nu någonsin blir det. Däremot sa hon att det var valfritt om man ville åka hem efter 6 timmar eller stanna längre, skönt det iallafall.
Åååh dessa jäkla kommentarer om magen och folk (oavsett vilka) som tror att dom är sååå roliga... Man har lust att ge dom en snyting och säger man något så har man ingen humor :-|
Min ena svägerska fick sin bebis igår, på bf+9 och på samma dag som deras dotter är född, såklart.. :) hon födde på östra i Göteborg och det var så fullt så hon fick dela rum med tre andra, bara draperier emellan.. Så på sätt och vis kan det få dröja tills det är lite lugnare där, om det nu någonsin blir det. Däremot sa hon att det var valfritt om man ville åka hem efter 6 timmar eller stanna längre, skönt det iallafall.
Se där, min lilla gosse får gärna komma idag han med och dela födelsedag med sin storebror. Se på alla tvillingar, har svårt att tro att dom har tagit skada av att behöva dela sin födelsedag!!?!! Varsin tårta och ett gäng presenter så borde det inte vara några problem? Det känns ?jobbigare? att fira två dagar i följd kan jag känna men men, det där är ingenting som man kan påverka, dom kommer när dom kommer.
Om bebis (och jag själv) mår bra så tänker jag försöka att komma hem så tidigt det bara går. Fick sist jag var hos bm veta att sommarens policy var att familjerummen var i första hand till för förstföderskor och att omföderskor (utan komplikationer) fick stanna max ett dygn så räknar med att snabbt vara på hemmaplan igen.
Har sovit oförskämt bra inatt, vet inte med mig att jag vaknat alls utan tror jag sovit hela natten! Min första tanke när jag vaknade var att: idag fyller kia82?s son år!!! Hahaha hur sjukt att vi alla pratat så mycket och vet så mycket om varann... men samtidigt absolut ingenting mer än ett nickname :)
Nä, precis, det är nog ingen risk att de mår dåligt över det! Håller tummarna för att det sätter igång idag oavsett, så tufft som du haft det.
Jo det har jag också hört, det med familjerummen. Vi fick ett sånt på Mölndals BB med sonen och fick vara kvar i tre dagar vilket var jätteskönt, men den här gången vill jag nog åka hem så snart det känns ok.
Har sovit oförskämt bra inatt, vet inte med mig att jag vaknat alls utan tror jag sovit hela natten! Min första tanke när jag vaknade var att: idag fyller kia82?s son år!!! Hahaha hur sjukt att vi alla pratat så mycket och vet så mycket om varann... men samtidigt absolut ingenting mer än ett nickname :)
Kia82 och evve88: Undrar hur de kommer sig att ALLA tycker dessa kommentarer är så roliga när dom egentligen är rent ut sagt korkade!
Ja kommer inte bebis idag så kommer den imorgon på min födelsedag
Bättre födelsedagspresent kan man ju egentligen inte få och en anledning att sluta fira sin egen
Kia82 och evve88: Undrar hur de kommer sig att ALLA tycker dessa kommentarer är så roliga när dom egentligen är rent ut sagt korkade!
Ja kommer inte bebis idag så kommer den imorgon på min födelsedag Bättre födelsedagspresent kan man ju egentligen inte få och en anledning att sluta fira sin egen