• Dalkullan92

Bf juni 2018

Hej ????

Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)

Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)

Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.

Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)

• Svar på tråden Bf juni 2018
  • Kia82
    Sjuttiosjuan skrev 2018-06-14 20:24:59 följande:

Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!

Lycka till nu brudar!

Stort grattis!
  • Bubbel85

Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!

Lycka till nu brudar!

Å grattis!! :)
  • Lindalängtar
    evve88 skrev 2018-06-14 20:09:06 följande:

Förstår det :/ när är nästa besök hos bm nu då?

Blir inga fler besök nu, ringa förlossningen för igångsättning på torsdag om inget hänt annars är det bara att vänta nu...
  • Alisee

Har bf den 19e. Inga tecken alls på att det skulle vara på gång nån gång snart... bara så fruktansvärt trött. Läser om tips hur man kan få igång förlossningen, men eftersom alla tips innebär att man måste resa sig från soffan så blir det inte så mycket testande, hehe. Absolut 0 energi de senaste dagarna...

• Moorii
    Alisee skrev 2018-06-14 21:05:31 följande:

Har bf den 19e. Inga tecken alls på att det skulle vara på gång nån gång snart... bara så fruktansvärt trött. Läser om tips hur man kan få igång förlossningen, men eftersom alla tips innebär att man måste resa sig från soffan så blir det inte så mycket testande, hehe. Absolut 0 energi de senaste dagarna...

Haha, word. Jag orkar inte heller! Sen så funkade inget av sätten då jag väntade sonen, så jag väntar ut den här gången bara..
  • Emmy85x3

Lycka till nu brudar!

Nämen åå grattis, skönt att det är över och att ni kan njuta nu <3 stor kram
  • Emmy85x3
    Alisee skrev 2018-06-14 21:05:31 följande:

Haha samma här, bf 18:e. Ingen energi och soffan är min bäste vän
  • Workingmom

Grattis sjuttiosjuan!

Min man var in å pillade på tappen igen. Fick in fingret. Jag tyckte han skulle dra lite men han vågade inte.

Vill ha bebis nu!!!

• Lojsj92
    Kia82 skrev 2018-06-14 06:57:23 följande:

Grattis, så underbart! Pannbjudning har jag ju hört talas om dock har jag inte råkat ut för det själv med mina fyra, tror inte att det är helt vanligt va?

Själv blir man lurad här varenda dag men nu får det väl ändå snart vara för en själv också att föda, är ju trots allt på bf+2 idag. Igår hade syskonen pepptalk med magen och min yngsta dotter lovade bebis en present om han kommer ut snart, såå sött!

Nej det är tydligen väldigt ovanligt, men det gick det med! :) Bara att hon blev en del svårare att få ut eftersom det blev ganska mycket bredare. Så förhoppningsvis lär det inte ske igen för mig om det blir fler barn ;)

Åh usch jag lider med dig.. Väntan är så lång!! Och dagarna går ju bara saktare och saktare. Men åh vad gulligt! Hoppas det hjälpte så bebis kikar ut snart :)
  • Lojsj92

Lycka till nu brudar!

Stort grattis! :) härligt!