Bf juni 2018
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Hej ????
Hittade ingen tråd för bf juni 2018. Är nog ute ganska tidigt oxå :)
Jag plussade i onsdags på bim -4 så har Bim på söndag:)
Har iaf Bf beräknat till 3 juni nu.
Finns de fler där ute får ni gärna hänga här :)
Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!
Lycka till nu brudar!
Nu är vår tjej här! Blev snitt ändå för mitt BT gick bananas och dom ville inte riskera att vänta. Har gått toppen och hon mår finfint!
Lycka till nu brudar!
Förstår det :/ när är nästa besök hos bm nu då?
Har bf den 19e. Inga tecken alls på att det skulle vara på gång nån gång snart... bara så fruktansvärt trött. Läser om tips hur man kan få igång förlossningen, men eftersom alla tips innebär att man måste resa sig från soffan så blir det inte så mycket testande, hehe. Absolut 0 energi de senaste dagarna...
Har bf den 19e. Inga tecken alls på att det skulle vara på gång nån gång snart... bara så fruktansvärt trött. Läser om tips hur man kan få igång förlossningen, men eftersom alla tips innebär att man måste resa sig från soffan så blir det inte så mycket testande, hehe. Absolut 0 energi de senaste dagarna...
Lycka till nu brudar!
Grattis sjuttiosjuan!
Min man var in å pillade på tappen igen. Fick in fingret. Jag tyckte han skulle dra lite men han vågade inte.
Vill ha bebis nu!!!
Grattis, så underbart! Pannbjudning har jag ju hört talas om dock har jag inte råkat ut för det själv med mina fyra, tror inte att det är helt vanligt va?
Själv blir man lurad här varenda dag men nu får det väl ändå snart vara för en själv också att föda, är ju trots allt på bf+2 idag. Igår hade syskonen pepptalk med magen och min yngsta dotter lovade bebis en present om han kommer ut snart, såå sött!
Lycka till nu brudar!