• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Oj!)
    Anonymkille001 skrev 2017-10-09 16:53:26 följande:

Jag är inte nöjd med min fru ja behöver variera drf vill ja va otrogen men har aldrig varit för har för dåligt självförtroende.. Vill nån va otrogen med mig? Jag är bara 24.

Hej. Menar du, att du som bara är 24 år, redan har tröttnat på din fru..? Jag tycker synd om dig.. hur ska du klara resten av livet när du redan har såna funderingar. Är det inte bättre att lämna? Det är ju synd om din fru med ju, när du går med såna tankar.

Så ung.. och redan förtvivlad..
  • Anonymkille001

Du har ingen aning om vad ja har gått igenom med henne o jo visst kan ja lämna henne men ja behöver variera och helt ärligt så har ja inte sagt nått när hon vart otrogen mot mig de för de stör mig inte... Så va e de du säger... De som jag är trött på vet bara ja för ja kom inte hit för att berätta min livs historia med henne. Ja skrev efter som ja gillar o variera kvinna men har aldrig fått chansen att ligga, bara typ chatta o plus jag blir galet upphettsad på mogna/äldre kvinnor. De dom ja vill ha en affär med så sluta säg förtvivlad jag e helt enkelt ba ärlig.. Ja har mina åsikter o du dina.. O vad menar du klara resten av livet... Vem vet ja kanske dör nu, imon vem vet ja gillar spänning i livet o vill testa på en äldre kvinna som är en kvinna o inte har beteende som en man..... Respektera de tack

• Anonym (Lever livet)
    QUICKSILVER skrev 2017-10-09 00:11:22 följande:

Skönt att det finns fler som är som en själv. ???? YOLO!

Exakt!

Ser att ni pratar om tillvägagångssätt hur man hittar kandidater. Spel med chattfunktion har funkat även för mig - oj vad jag har blivit uppraggad på spelet songpop. För det mesta är det dock ointressanta män - jag har höga krav - Men en gång gav det ordentligt napp. En man som var mycket spännande att chatta med. Tyvärr inte träffats irl än, men det kan hända i framtiden (bor i olika städer). Oerhört spännande!

Annars har jag mest träffat män/killar ute. Jag raggar aldrig och går aldrig ut med det syftet heller, men män attraheras av mig. Har både utseendet och social förmåga om jag får skryta lite ;) så varför inte utnyttja det!?
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-09 07:21:48 följande:

Att man är otrogen behöver inte betyda att man inte har sex i sitt förhållande. Det kan va att man vill ha nytt och spännande sex med någon annan. Lätt att det blir slentrian efter många år tillsammans. Det ger en extra krydda i tillvaron att ha någon bredvid som man träffar då och då. Av det kan förhållandet och sexlivet bli bättre hemma med.

Håller med!
  • Anonym (Oj!)
    Anonymkille001 skrev 2017-10-09 17:18:44 följande:

Du har ingen aning om vad ja har gått igenom med henne o jo visst kan ja lämna henne men ja behöver variera och helt ärligt så har ja inte sagt nått när hon vart otrogen mot mig de för de stör mig inte... Så va e de du säger... De som jag är trött på vet bara ja för ja kom inte hit för att berätta min livs historia med henne. Ja skrev efter som ja gillar o variera kvinna men har aldrig fått chansen att ligga, bara typ chatta o plus jag blir galet upphettsad på mogna/äldre kvinnor. De dom ja vill ha en affär med så sluta säg förtvivlad jag e helt enkelt ba ärlig.. Ja har mina åsikter o du dina.. O vad menar du klara resten av livet... Vem vet ja kanske dör nu, imon vem vet ja gillar spänning i livet o vill testa på en äldre kvinna som är en kvinna o inte har beteende som en man..... Respektera de tack

Du kan gott ha det."

Själv göre själv ha"

Du låter ju inte klok iaf.
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 17:28:56 följande:
    Exakt!

Ser att ni pratar om tillvägagångssätt hur man hittar kandidater. Spel med chattfunktion har funkat även för mig - oj vad jag har blivit uppraggad på spelet songpop. För det mesta är det dock ointressanta män - jag har höga krav - Men en gång gav det ordentligt napp. En man som var mycket spännande att chatta med. Tyvärr inte träffats irl än, men det kan hända i framtiden (bor i olika städer). Oerhört spännande!

Annars har jag mest träffat män/killar ute. Jag raggar aldrig och går aldrig ut med det syftet heller, men män attraheras av mig. Har både utseendet och social förmåga om jag får skryta lite ;) så varför inte utnyttja det!?
    Aldrig träffat någon från fl då? ;)
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Underbart) skrev 2017-10-09 18:42:09 följande:

Aldrig träffat någon från fl då? ;)

Jo faktiskt haha. En gång förra året ;) det uppstod nån slags blixtattraktion. (Tyckte dock mer om att chatta med honom än själva mötet...ibland är det bäst att bara hålla sig till chatt)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 19:04:54 följande:
    Jo faktiskt haha. En gång förra året ;) det uppstod nån slags blixtattraktion. (Tyckte dock mer om att chatta med honom än själva mötet...ibland är det bäst att bara hålla sig till chatt)
    Haha där ser man. Vad gjorde att killen från fl inte levde upp irl?
  • Anonym (Lever livet)
    Anonym (Underbart) skrev 2017-10-09 19:44:18 följande:

Haha där ser man. Vad gjorde att killen från fl inte levde upp irl?

Tyckte inte han hade så attraktivt utseende.. absolut snygg kropp, men.. Den ansiktsbild jag hade fått innan mötet hade nog några år på nacken haha. Typ en festbild där han var solbränd. Den matchade inte riktigt verkligheten..
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-09 20:27:05 följande:
    Tyckte inte han hade så attraktivt utseende.. absolut snygg kropp, men.. Den ansiktsbild jag hade fått innan mötet hade nog några år på nacken haha. Typ en festbild där han var solbränd. Den matchade inte riktigt verkligheten..
    Tråkigt, men så är det ju ibland...
    Folk har väl en tendens att visa de bästa bilderna såklart...
    Så det blev bara en träff då antar jag? Hamnade ni i säng ändå?
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna