• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Hejhej)

Jag är tyvärr otrogen. Men jag har hittar en tjej och jag tror att jag kommer att tappa otrogenheten nu på hösten!

• Anonym (Fru)

Hur hittar man någon att vara otrogen med? Börjar bli typ bli desperat. Är gift men inte haft sex på 4 år... :(

• Anonym (Underbart)
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 12:53:34 följande:

Hur hittar man någon att vara otrogen med? Börjar bli typ bli desperat. Är gift men inte haft sex på 4 år... :(

Fy vad trist det låter!
    Här kommer du säkert få massvis med förslag :) vad söker du i en kille?
  • Anonym (Fru)

Oh är det såå lätt :) ja vad söker jag? Måste fundera på saken.

Råkade vara lite otrogen och hade liiite sex med en yngre kille för en månad sedan - det gav mersmak och jag inser hur mycket jag saknar sex. Är 40 år oc trodde min lust hade dött... men nej den var visst bara förträngd. Nu känner jag av lusten typ hela tiden :)... tråkigt att göra det med mig själv.

• Anonym (Fru)

Och jaaaa det är såååå trist. Har försökt lämna mannen men han vägrar ge upp oss och skyller hans minskade lust på renoveringar, hälsoproblem och att han inte mår så bra.

• Anonym (Fru)

Shiiit :) jaa jag återkommer senare ;) inte läge nu.

• KerYghi
    Jeanskillen skrev 2017-09-30 13:16:21 följande:

Skaffa kik och chatta med mig, Jeanskillen2

Själv är kille å är icke intresserad av killar! Så gå vidare med någon annan
  • KerYghi
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 13:19:35 följande:

Shiiit :) jaa jag återkommer senare ;) inte läge nu.

Det blir kul det ;)
  • Anonym (Underbart)
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 13:14:34 följande:

Råkade vara lite otrogen och hade liiite sex med en yngre kille för en månad sedan - det gav mersmak och jag inser hur mycket jag saknar sex. Är 40 år oc trodde min lust hade dött... men nej den var visst bara förträngd. Nu känner jag av lusten typ hela tiden :)... tråkigt att göra det med mig själv.

Jag vet hur det är, är själv 40 och liknande situation som din. Det suger verkligen.
    Vart kommer du ifrån?
  • steffo75
    Anonym (Fru) skrev 2017-09-30 13:14:34 följande:

"Råkade vara lite otrogen"... Tur att det inte var mycket otrogen;)

Jag blir nyfiken på ert förhållande mm. Frun får gärna höra av sig om hon vill chatta om livet och förhållanden:)
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna