• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Moraltanten)
    MR Human skrev 2017-10-04 11:05:00 följande:

Visst! Otrohet är spännande och roligt och givande ända tills den dagen man blir påkommen!

När man ser sin livspartner helt knockad av sorg som vill skilja sig och man är tvungen att sälja kåken. Ledsna barn som man inte får träffa varje dag och i många fall en brutalt sämre ekonomi och boende..

Då brukar man komma på att det kanske inte var värt det och att man trots allt älskade sin partner som kanske träffar en annan och blir lycklig igen och föraktar dig.

Då är det lätt att vara efterklok.

Tack!
  • Anonym (Förstår inte)

Varför lämnar man inte sin partner om sexet är så dåligt? Jag skulle aldrig stanna i en relation med så dåligt sex att jag måste gå bakom ryggen på hen.

• Anonym (Kärlek på jobbet)

Har levt i princip sexlöst med min fru i många, många år. Jag har hanterat detta med onani och porrsurf. Det känns rätt torftigt, men vad gör man...
    Så har jag en kollega, en vacker kvinna som är betydligt yngre än jag själv, som jag länge varit svag för. Trodde dock aldrig att det var besvarat tills hon förförde mig på en tjänsteresa. Sedan dess har vi en relation. Det är som jag lever på riktigt igen. Jag hade aldrig fattat hur mycket jag saknat närhet och sex. Samtidigt som jag är glad och tacksam för att detta hände mig, så har det också gjort mitt liv jobbigare - både att jag inte kan träffa min älskarinna så mycket som jag skulle vilja, men också att jag har någon form av dåligt samvete gentemot min fru. Men, som sagt, jag ångrar mig inte och skulle göra samma sak igen.

• Anonym (Funderar)

Vad skönt att läsa hur många det finns med samma problem som jag, en man som är helt ointresserad av sex. Vi har iof sig aldrig synkat på det planet, men med åren har det blivit värre. Vår yngste son fyller snart 8, och sedan han föddes har vi haft sex EN gång.

Jag har verkligen försökt att leva utan och tänka på allt annat som är bra, men det blir bara svårare... Eftersom sex inte faller sig naturligt för min man så blir det ofta konstigt och helt opassionerat, så just nu vill jag inte ens ha sex med honom utan lutar allt mer åt att hitta en älskare. Allt annat är bra hemma, men jag är 40 år nu och att leva resten av mitt liv i celibat känns otänkbart.

Har inte vågat ta steget än... men jag går snart sönder av längtan och kåthet.

Känns hemskt att registrera sig på en otrohetssight, för det blir så utstuderat. Men hur gör man annars? Känns som att det bara händer för många andra här i tråden. Men det gör det inte för mig.

När jag är ute (händer inte så ofta) får jag mycket blickar, men ingen intressant som kommer fram och lägger in en stöt, bara jättefulla gubbar. Är det för att jag har mina ringar på mig? Spelar det nån roll för er killar?

Oj vad långt det här blev... behövde nog babbla av mig.

Hoppas nån kan komma med tips på hur man träffar nån irl.

• Trevlig man
    Anonym (Funderar) skrev 2017-10-04 14:00:40 följande:

Vad skönt att läsa hur många det finns med samma problem som jag, en man som är helt ointresserad av sex. Vi har iof sig aldrig synkat på det planet, men med åren har det blivit värre. Vår yngste son fyller snart 8, och sedan han föddes har vi haft sex EN gång.

Jag har verkligen försökt att leva utan och tänka på allt annat som är bra, men det blir bara svårare... Eftersom sex inte faller sig naturligt för min man så blir det ofta konstigt och helt opassionerat, så just nu vill jag inte ens ha sex med honom utan lutar allt mer åt att hitta en älskare. Allt annat är bra hemma, men jag är 40 år nu och att leva resten av mitt liv i celibat känns otänkbart.

Känns hemskt att registrera sig på en otrohetssight, för det blir så utstuderat. Men hur gör man annars? Känns som att det bara händer för många andra här i tråden. Men det gör det inte för mig.

När jag är ute (händer inte så ofta) får jag mycket blickar, men ingen intressant som kommer fram och lägger in en stöt, bara jättefulla gubbar. Är det för att jag har mina ringar på mig? Spelar det nån roll för er killar?

Regga dig på en knullsida och sondera terrängen.... Kommer bli garanterat napp
  • steffo75
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-04 10:41:07 följande:

Jag har själv blivit bedragen flera gånger, och jag kommer ALDRIG ha någon som helst förståelse eller sympati för otrogna människor.

Är man inte nöjd i sin relation, och inte är villig att jobba på eventuella problem så lämnar man. Simpelt.

Ofta är det dock väldigt egoistiska, självcentrerade personer som vänstrar och som är för fega för att lämna.

Finns inga ursäkter.

Äckligt.

Tråkigt att höra. Det förklarar reaktionen.
  • Anonym (Moraltanten)
    steffo75 skrev 2017-10-04 17:14:44 följande:

Tråkigt att höra. Det förklarar reaktionen.

Oavsett så hade jag reagerat precis likadant.

Man har väl ett samvete liksom..
  • Anonym (Kärlek på jobbet)
    Anonym (Funderar) skrev 2017-10-04 14:00:40 följande:

Jag kan säga det att jag trodde det skulle bli lättare att stå ut med mitt sexlösa förhållande om jag hittade någon vid sidan om att ha sex med då och då. Dessvärre är jag upp över öronen kär i min älskarinna och jag har aldrig tänkt så mycket på skilsmässa som nu. Det blir liksom så uppenbart vad jag saknar i mitt äktenskap. Tyvärr är det ingen möjlighet för mig att bli seriös med älskarinnan av flera skäl ( förutom att hon också är gift).
  • Anonym (Funderar)

Tack för tipsen!

Får fundera lite på hur jag ska göra. Men jag måste nog ta tag i detta snart. Man blir ju inte yngre och man får väl passa på så länge man ser någorlunda hyfsad ut. ;)

Och ärligt talat dör jag lite inombords varje år som går utan att jag får känna mig sexig och åtrådd.

• Anonym (Funderar)
    Anonym (Kärlek på jobbet) skrev 2017-10-04 18:16:55 följande:

Jag kan säga det att jag trodde det skulle bli lättare att stå ut med mitt sexlösa förhållande om jag hittade någon vid sidan om att ha sex med då och då. Dessvärre är jag upp över öronen kär i min älskarinna och jag har aldrig tänkt så mycket på skilsmässa som nu. Det blir liksom så uppenbart vad jag saknar i mitt äktenskap. Tyvärr är det ingen möjlighet för mig att bli seriös med älskarinnan av flera skäl ( förutom att hon också är gift).

Men vad jobbigt! Stackare... så nu är det bara mer problem...

Tack för att du berättade! Blev aldrig kär i mina kk på den tiden man hade sådana, men man kan ju aldrig veta. Och det är ju verkligen en risk, ovanpå alla de andra, som man utsätter sig för.
Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna