Vad skönt att läsa hur många det finns med samma problem som jag, en man som är helt ointresserad av sex. Vi har iof sig aldrig synkat på det planet, men med åren har det blivit värre. Vår yngste son fyller snart 8, och sedan han föddes har vi haft sex EN gång.
Jag har verkligen försökt att leva utan och tänka på allt annat som är bra, men det blir bara svårare... Eftersom sex inte faller sig naturligt för min man så blir det ofta konstigt och helt opassionerat, så just nu vill jag inte ens ha sex med honom utan lutar allt mer åt att hitta en älskare. Allt annat är bra hemma, men jag är 40 år nu och att leva resten av mitt liv i celibat känns otänkbart.
Har inte vågat ta steget än... men jag går snart sönder av längtan och kåthet.
Känns hemskt att registrera sig på en otrohetssight, för det blir så utstuderat. Men hur gör man annars? Känns som att det bara händer för många andra här i tråden. Men det gör det inte för mig.
När jag är ute (händer inte så ofta) får jag mycket blickar, men ingen intressant som kommer fram och lägger in en stöt, bara jättefulla gubbar. Är det för att jag har mina ringar på mig? Spelar det nån roll för er killar?
Oj vad långt det här blev... behövde nog babbla av mig.
Hoppas nån kan komma med tips på hur man träffar nån irl.