• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Anonym)

Bra skrivet! Jag kunde inte ha sagt det bättre själv

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Sara) skrev 2017-10-04 11:07:17 följande:

Kan ni inte respektera och hålla er till trådenssyfte?

Kränkande och moraliserande finns det massa andra trådar till.

Bra skrivet! Håller med dig. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv
  • Anonym (Kärlek på jobbet)
    Anonym (Funderar) skrev 2017-10-04 18:42:58 följande:
    Men vad jobbigt! Stackare... så nu är det bara mer problem...

Tack för att du berättade! Blev aldrig kär i mina kk på den tiden man hade sådana, men man kan ju aldrig veta. Och det är ju verkligen en risk, ovanpå alla de andra, som man utsätter sig för.
    Jovisst är det jobbigt, men jag ångrar inte en sekund att jag besvarade hennes invit. Det är det bästa som hänt mig på många år.
  • Anonym (kränkande)

Ser att många är otrogna pga sexbrist och ser inget annat val, men varför skiljer ni inte er? Det är väl också ett alternativ?

Alltså visst kan jag förstå att det är en tuff situation och ett tufft val, lämna en annars bra relation, offra halva tiden med sina barn, osv. Men samtidigt, att gå bakom ryggen på sin partner, ljuga personen i ansiktet varje dag gör ju inte förhållande bättre. Kan man ens kalla något så förljuget och falskt som det blir efter en otrohet och alla lögner som kommer med på köpet för ett förhållande öht eller är det bara ett urholkat skal som bygger på att mörka hemligheter aldrig kommer fram?

• Anonym (OtrogenManBD)

Jag lever i ett sexlöst äktenskap. Inget sex på alltför många år. Jag har löst det genom att träffa KK/älskarinnor. Använde inledningsvis VM och hade några sköna upplevelser med kvinnor jag träffade där. Bytte sedan till BC och har inte haft speciellt svårt att träffa kvinnor där heller trots överskottet på män. Flera har det varit helt otroligt skön sex tillsammans med, rent av makalöst bra. Nu är ju denna bransch så att sexpartners kommer och går och det gäller ju även mig. Vad jag tycker är kul är att av de jag träffat har jag kontakt med ca hälften idag och merparten av dem träffar jag mer eller mindre regelbundet. Allt från några gånger per år till så ofta vi bara kan. Har också hänt att kvinnor hört av sig långt efter vi slutat ses för att vilja träffas igen när tex deras nya flrhållande tsgit slut. Givetvis är det en rejäl egoboost när de händer, likaså att få höra hur härlig jag är som älskare. Vi möts i regel på hotell eller hemma om det är lämpligt.

• Anonym (Anonym)

Kör på man lever bara en gång

• Anonym (Ego)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-05 22:17:26 följande:

Kör på man lever bara en gång

Jaha, men det gör väl deras fruar/män också? Då borde de enligt din logik få släppas fria och leva lite de med. 

Allt annat är bara egoistiskt.
  • Anonym (kränkande)
    Anonym (Ego) skrev 2017-10-08 00:23:31 följande:
    Jaha, men det gör väl deras fruar/män också? Då borde de enligt din logik få släppas fria och leva lite de med. 

Åh herre gud, vad säger du människa, skulle deras respektive få göra likadan, nä vet du vad, vilken fräckhet !!! Flört
  • Anonym (Självklart!)
    Anonym (Ego) skrev 2017-10-08 00:23:31 följande:

Vem säger att det inte är så...

Jag har inga problem alls med om min fru haft sig ett litet äventyr nån gång, det kan man behöva nån gång när man varit ihop i 15+ år.

Vore bara bra faktiskt, för då vore vi kvitt.

Har iof bjudit in en killkompis för trekant vid några tillfällen, så hon har ju fått uppleva andra män, även om det varit öppet.
  • Anonym (Lever livet)

Hoppar också in här. Tjej i ett 14-årigt förhållande med falnande sexliv o 2 barn. Jag tror inte på monogami - man kan inte ha samma glöd o passion efter 14 år. Och det är viktigt för mig. Jag älskar min kille på många sätt men vi har ett för jävla tråkigt sexliv. JA, jag har tagit upp olika sätt hur vi kan piffa upp det - trekant, swingersklubbar etc.. Men han vill inte.

Så när flamman från förr hörde av sig för 3 år sen och attraktionen var enorm så var jag otrogen för första gången. Jag busar några ggr per år - ibland med en mer stadigvarande kille, ibland ett ons. Mitt liv har blivit så mycket härligare och roligare. Jag lever efter klyschan "man lever bara en gång". Fasen vad det vore tråkigt annars!

Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna