• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • Anonym (Fru)
    QUICKSILVER skrev 2017-10-03 16:33:53 följande:

Har provat WF, funkar inget vidare för mig ????

Jag testar just nu :) bra respons ;)
  • Anonym (Fru)
    Chrille_84 skrev 2017-10-02 18:24:06 följande:

Vad heter du där då? :)

Vill inte utge såhär ju :)
  • Luftis

Jag är gift med en handikappad kvinna som varken kan eller vill ha sex sedan många år.själv har jag fortfarande stark sexdrift saknar enormt värmen från en annan kvinna. Var jag inte otrogen kunde livet lika gärna vara. Jag är 67 år men driften styr man inte över skulle nog kunna knulla varje dag runka är ok ibland men inte jämt.

• Anonym (Älskarinnan)

Jag är otrogen för att jag får så mycket vilt sex och våldsamma orgasmer som jag inte får med min timide man. Man lever bara en gång och jag vill njuta maximalt.

• QUICKSILVER
    Anonym (Älskarinnan) skrev 2017-10-03 17:27:03 följande:

Jag är otrogen för att jag får så mycket vilt sex och våldsamma orgasmer som jag inte får med min timide man. Man lever bara en gång och jag vill njuta maximalt.

Vad härligt det låter!
  • Trevlig man

Helvete vilken Desperation det va bland vissa här....karma om det är skäggiga sture bakom alla dessa anonyma profiler

• Anonym (Moraltanten)
    steffo75 skrev 2017-10-03 10:25:00 följande:

Vad har du för erfarenhet av otrohet när du reagerar så?

Jag har själv blivit bedragen flera gånger, och jag kommer ALDRIG ha någon som helst förståelse eller sympati för otrogna människor.

Är man inte nöjd i sin relation, och inte är villig att jobba på eventuella problem så lämnar man. Simpelt.

Ofta är det dock väldigt egoistiska, självcentrerade personer som vänstrar och som är för fega för att lämna.

Finns inga ursäkter.

Äckligt.
  • Anonym (Moraltanten)
    Luftis skrev 2017-10-03 17:24:22 följande:

Jag är gift med en handikappad kvinna som varken kan eller vill ha sex sedan många år.själv har jag fortfarande stark sexdrift saknar enormt värmen från en annan kvinna. Var jag inte otrogen kunde livet lika gärna vara. Jag är 67 år men driften styr man inte över skulle nog kunna knulla varje dag runka är ok ibland men inte jämt.

Men HERREGUD! Det var den mest lama ursäkten jag någonsin hört.

Och ännu värre, du försöker skuldbelägga din stackars handikappade fru för dina svinerier?!

Botten är nog fan nådd där.

Vet du vad?

Antingen så pratar man med sin partner och säger att ?jag känner att jag behöver närhet och sex , om inte du är villig/har någon lust längre så får vi antingen gå separata vägar eller ha ett öppet förhållande?.

Hur jävla svårt ska det vara?

Och du är 67?! Herrejesus.. finner inga ord.
  • MR Human

Visst! Otrohet är spännande och roligt och givande ända tills den dagen man blir påkommen!
    När man ser sin livspartner helt knockad av sorg som vill skilja sig och man är tvungen att sälja kåken. Ledsna barn som man inte får träffa varje dag och i många fall en brutalt sämre ekonomi och boende..
    Då brukar man komma på att det kanske inte var värt det och att man trots allt älskade sin partner som kanske träffar en annan och blir lycklig igen och föraktar dig.

Då är det lätt att vara efterklok.

• Anonym (Sara)

Kan ni inte respektera och hålla er till trådenssyfte?

Kränkande och moraliserande finns det massa andra trådar till.

Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna