• Anonym (Sara)

Tråden för oss som är otrogna

Detta är tråden för oss som är otrogna av en eller annan orsak.

Tips och råd hur vi kan dölja våra spår och hur vi hittar någon vid sidan om appar, hemsidor mm.

Allt som hör till detta ämne. :)

Varför gör / är du det? Vad är det som lockar? berätta?

Moraltanterna & gubbarna kan hålla sig borta, vi vet vi är dåliga människor yada, yada yada. Bry er inte

Ni behöver inte titta in på den här tråden utan kan moralisera på övriga forumet.

• Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna
  • QUICKSILVER
    Anonym (Lever livet) skrev 2017-10-08 23:57:23 följande:

Hoppar också in här. Tjej i ett 14-årigt förhållande med falnande sexliv o 2 barn. Jag tror inte på monogami - man kan inte ha samma glöd o passion efter 14 år. Och det är viktigt för mig. Jag älskar min kille på många sätt men vi har ett för jävla tråkigt sexliv. JA, jag har tagit upp olika sätt hur vi kan piffa upp det - trekant, swingersklubbar etc.. Men han vill inte.

Så när flamman från förr hörde av sig för 3 år sen och attraktionen var enorm så var jag otrogen för första gången. Jag busar några ggr per år - ibland med en mer stadigvarande kille, ibland ett ons. Mitt liv har blivit så mycket härligare och roligare. Jag lever efter klyschan "man lever bara en gång". Fasen vad det vore tråkigt annars!

Skönt att det finns fler som är som en själv. ???? YOLO!
  • Anonym (Anonym)

Att man är otrogen behöver inte betyda att man inte har sex i sitt förhållande. Det kan va att man vill ha nytt och spännande sex med någon annan. Lätt att det blir slentrian efter många år tillsammans. Det ger en extra krydda i tillvaron att ha någon bredvid som man träffar då och då. Av det kan förhållandet och sexlivet bli bättre hemma med.

• Anonym (Glidare)

Lite nyfiken på hur ni liksom börjar chatta på WF, som leder till dejt?

• Anonym (kränkande)
    Anonym (Anonym) skrev 2017-10-09 11:18:05 följande:
    Det är bara det att man raggar kåta på wf med. Där man vet att det lyckas bäst. Vad är det för fel med det??
    Om du inte vet vad det är för fel på att vara otrogen så bör du definitivt inte vara i ett förhållande.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-09 11:36:58 följande:

För att det är ett spel.

Om jag sitter och spelar ett spel online så gör jag det som sagt för att SPELA. Inte ragga.

Finns appar för specifikt det ändamålet också i så fall.

Det finns en chatt på wf av någon anledning

Plus att de vettigaste männen finns att få tag på där. Prova så får du se.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Moraltanten) skrev 2017-10-09 11:36:58 följande:

För att det är ett spel.

Om jag sitter och spelar ett spel online så gör jag det som sagt för att SPELA. Inte ragga.

Finns appar för specifikt det ändamålet också i så fall.

Ja du gör så. Inte alla wf är en bra täckmantel för att chatta med andra på

Om man söker någon att ha bredvid
  • Anonym (Självklart!)

Har hört det om WF förut, polaren har fått nakenbilder skickat till sig bla.

Måste nog göra lite imperiska försök och se om ryktena stämmer.

Inte ragga själv alltså, utan se om det är någon som raggar på mig.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Självklart!) skrev 2017-10-09 14:21:53 följande:

Har hört det om WF förut, polaren har fått nakenbilder skickat till sig bla.

Måste nog göra lite imperiska försök och se om ryktena stämmer.

Inte ragga själv alltså, utan se om det är någon som raggar på mig.

Det är många som raggar på wf
  • Anonymkille001

Jag är inte nöjd med min fru ja behöver variera drf vill ja va otrogen men har aldrig varit för har för dåligt självförtroende.. Vill nån va otrogen med mig? Jag är bara 24.

• Anonymkille001

Jag är inte nöjd med min fru ja behöver variera drf vill ja va otrogen men har aldrig varit för har för dåligt självförtroende.. Vill nån va otrogen med mig? Jag är bara 24.

Svar på tråden Tråden för oss som är otrogna