• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Horisonten

Känner mig sä duktig som faktiskt klarade mig ifrån och testa idag. Haha löjligt stolt över mig själv :p Men imorgon skall jag ta ett test. Mår fortfarande ganska illa. Drar neråt typ i underlivet och nedre magen. Svag molnande värk men inte som häromdagen. Huvudvärk och galet trött. Men kan ju bero på att min son tycker de är morgon allt mellan 3-5 och inte vill somna om. Men trott och brösten kanske inte år ömma. Men de känns spända och ömma just vid bröstvårtorna eller fram där. Så bara vänta och se. Tempen är fortsatt hög. Dock förkyld men brukar inte ha feber då och känner mig inte febrig så. Och tempen var hög redan i måndagen och då hade inte förkyldningen börjat. Innan dess har jag inte tagit tempen. Men den är ändå högre än min vanliga med med minst 0,4-0,7. Så hoppas de visar något imorgon. Dåligt tålamod. Haha :p Vill bara veta NU NU NU!!!

Hur går de för er andra? :)

• Tovilii

Troligen bim-2 idag...

Mys/spakväll igår med några nära tjejvänner och en sleepover. Tog ett cb imorse och

Tada. Jag e gravid! :O

Mina kompisar är heeeelt till sig. Jag är mest illamående och blank ????

• Horisonten
    Tovilii skrev 2017-11-04 10:42:02 följande:

Troligen bim-2 idag...

Mys/spakväll igår med några nära tjejvänner och en sleepover. Tog ett cb imorse och

Stort Grattis :)
  • FrökenLängtan
    Tovilii skrev 2017-11-03 20:03:36 följande:
    Hon är min klippa och kommer troligtvis få en viktig roll i mina framtida barns liv så såklart så ska hon få vara med från början.

Imorgon är det bim-2 och har köpt ett cb-test, så vi får se vi får se! Blev så verkligt för mig när jag köpte testet idag! :O
    oooh spännande, håller alla tummar och tår att du det blir ett plus för dig ! Skrattande
  • Tovilii
    FrökenLängtan skrev 2017-11-04 11:00:13 följande:

oooh spännande, håller alla tummar och tår att du det blir ett plus för dig ! 

Kissade imorse (cb) och det blev ett svagt plus! :O

Kommet ta ett till om några dagar (med sambon) fär att extrakolla.
  • Millannn

Hej tjejer! Här har mensen precis slutat men tyvärr har jag fått uvi, tror det är i samband med min antibiotikakur men förhoppningsvis försvinner den innan äl! ÄL är 15-16/11 och BIM 1/12 så jag stannar kvar här ja hoppas verkligen att det blir ett julplus <3

• Strawberrybrud
    Tovilii skrev 2017-11-04 10:42:02 följande:

Troligen bim-2 idag...

Va kul!!! Exakt samma här! CB early? Hur starkt va ditt plus? Oxå bim-2 och plussade imorse, sååå kul!
  • FrökenLängtan
    Tovilii skrev 2017-11-04 11:13:16 följande:
    Kissade imorse (cb) och det blev ett svagt plus! :O

Kommet ta ett till om några dagar (med sambon) fär att extrakolla.

Åh vad roligt, stort grattis till er! :D Hur känns det?

Jag ligger BIM-4 och tog ett test nu på morgonen som visade negativt.. Antingen för tidigt eller så får jag helt enkelt fortsätta kramas och hoppas på en fin julklapp ! 

• Tovilii
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 12:24:21 följande:

Va kul!!! Exakt samma här! CB early? Hur starkt va ditt plus? Oxå bim-2 och plussade imorse, sååå kul!

Tror det var vanligt cb, men det skulle även "funka" några dagar innan bim.

Blev ett svaaagt plus, men vi var 3 som kollade på det och alla såg strecket :3

Kommer göra ett till, som även visar veckor, på måndag ^^,
  • Tovilii
    FrökenLängtan skrev 2017-11-04 13:28:10 följande:

Åh vad roligt, stort grattis till er! :D Hur känns det?

Jag ligger BIM-4 och tog ett test nu på morgonen som visade negativt.. Antingen för tidigt eller så får jag helt enkelt fortsätta kramas och hoppas på en fin julklapp ! 

Jadu! Helt tom men massa handsvett ????

Har nog inte riktigt fattat det å eg inte velat ta de tidiga symptomen som symptom förrän det var plus på stickan :)

Har bim på måndag så tänkte ta ett till då med veckor och med sambon närvarande.

Han är bortrest nu under helgen så har inte sagt något till honom än! :O
Svar på tråden BIM november 2017