• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • ellinorwe

Hej!

Jag har Bim nu i helgen och igår så fick jag en rosa flytning på pappret och ont i tjejmagen liknande mensvärk. Nu har det gått ett dygn och jag har fortfarande inte fått någon mens. Jag har haft molvärk till och från några dagar efter äl.

Vad händer tror ni?? var det en nidblödning trors ? kan jag ta ett test eller när kan jag ta det ifall det var en nidblödning?

Någon som har erfarenhet? hjäääälp

• Bumsann

Bim +1 idag. Bara genomskinliga flytningar än så länge. Ska testa igen imorgon och hoppas på det bästa :)

• 52Försöket

Hej!

Hoppar in i tråden! Är 38 år och fick nyligen för mig att jag ville ha en sladdis! Sonen är 9 år!

18/10 mens

24/10 tog ut min Jaydess spiral

28/10 sex

30/10 sex

1/11 ÄL enligt en app (tas med en stor nypa salt)

3/11 blodstrimmor i flytning och ?känner nåt? i ?magen?

4/11 rosa flytning, svag mensvärk och ?känner nåt? inkl ilningar i ?magen?

Jag fattar ju att jag överanalyserar men skulle det kunna vara möjligt att känna nåt såhär tidigt??

• Anonym (MIA)
    ellinorwe skrev 2017-11-04 15:34:01 följande:

Hej!

Jag har Bim nu i helgen och igår så fick jag en rosa flytning på pappret och ont i tjejmagen liknande mensvärk. Nu har det gått ett dygn och jag har fortfarande inte fått någon mens. Jag har haft molvärk till och från några dagar efter äl.

Vad händer tror ni?? var det en nidblödning trors ? kan jag ta ett test eller när kan jag ta det ifall det var en nidblödning?

Någon som har erfarenhet? hjäääälp

Jag hade samma. Men har kollat runt och läst överallt! Och det är väldigt vanligt. Jag har fått positivt på gravtest och hade bim idag. Så jag hade rekomenderat dig att ta ett test för det bör ge utslag. Men nidblödning har jag inte fått mer koll på så följer gärna med om någon annan har mer info?
  • Strawberrybrud

Testade IGEN nu på kvällen. Forfarande bim-2. Med ca 1 timmas urin. Positivt de med väl? Ska berätta för sambon ikväll och vill vara 100% säker

• Horisonten
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 16:56:34 följande:

Testade IGEN nu på kvällen. Forfarande bim-2. Med ca 1 timmas urin. Positivt de med väl? Ska berätta för sambon ikväll och vill vara 100% säker

Jag ser :) Stort Grattis :)
  • Millannn

Hej tjejer! Jag har nyss avslutat min konstiga mens som kom 4 dagar för tidigt och har betett sig riktigt konstigt! Men jag har fortfarande synliga blodådror på brösten och imorse när jag vaknade så mådde jag så sjukt illa så tänkte ta ett test för säkerhetsskäl och först var det negativt men efter några timmar så ser jag ett svagt streck, ser ni det också? Vet att man inte ska lita på testen efter testtid men man ver ju aldrig..

• Melika

Har bim den 10:e om sex dagar.

Haft som lite mensvärk till och från sen nån dag efter ägglossning. Vi har haft sex typ varannan dag.

Har känningar i högra btöstet som blåmärke känsla på sidan..

Vårt sjätte månads försök att bli gravida.

Åt munkpeppar denna månad för att öka ägglossningen hoppas det gjort verkan.

Nån som känner igen symptomen innan plus på stickan??

Lycka till alla och Grattis till er som plussat ????

• Vick

Hej!

Jag hoppar in här då jag har BIM i mitten på november. Vi är 27 år, varit tsm i 9 år och nu är det dags att försöka bli tre! Jag har inte haft något hormonellt skydd på 10 år, men vi slutade skydda oss i juli. Sedan dess har jag gissat mig till ägglossningen genom kalendermetoden och sen genom flytningarna, men inget plus än så länge!

I början på den här cykeln började jag med Natural cycels och idag tipsade appen mig om att ta ett ägglossningstest. Jag tänkte; Lika bra att ta ett (vilket jag aldrig har gjort tidigare) för att appen ska vara så tillförlitlig som möjligt. Gjorde ett CB digitalt och fick en glad gubbe! Så spännande!! Så då vet jag vad vi ska göra ikväll ;)

Någon mer som testar med CB digitalt ägglossningstest? :)

• theLovelyJ
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 06:29:26 följande:

Hallååå!!! Tog ett tidigt clearblue idag!!!

BIM-2, tog det nu på morgonen med 3 timmars urin.

Detta är väl inget spökstreck va???? Jag är så glad just nu!!!! Har inga som helat symptom så jag trodde VERKLIGEN att det skulle vara negativt !!

Stort grattis! Det där är helt klart ett positivt test! Vad roligt!
Svar på tråden BIM november 2017