• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Wictoria90
    theLovelyJ skrev 2017-11-03 18:15:00 följande:

Åh helvete vad det sliter och drar i magen! Svullen som tusan och så strålar smärtan ner i benet! Kan det vara ägglossning äntligen? Tänk om dessa Klomifen-tabletter verkligen funkar och vi lyckas den här gången!! Är ju ändå inne på försök 15+....

Snälla tjejer håll tummarna!!! ????

Förstår att det måste vara en speciell känsla varje månad att vänta på mens och allt efter så många försök, jag håller ALLA tummar och tår för dig!!!
  • Wictoria90
    Anonym (MIA) skrev 2017-11-04 07:12:58 följande:

Hej!

Jag är gravid! Helt otroligt, men lyckan varade inte så länge för att oron tog över???? Jag blödde liite men ändå någon droppe och (förlåt för to much info) lite koagulerat blod typ 1 cm lång och väldigt smal sträng. Har någon blött så? Kan der vara MF på g? Vad hade ni gjort?!!?? Hjääälp!

Hej

Jag sitter här med förhoppningen att få bli gravid efter 2 missfall i bagaget sedan i juni... det är tungt!!

Alltså när jag pratar från egna erfarenheter så har mina missfall startat med att jag fått små missfärgade flytningar som långsamt blivit mer och mer starka tills det kom lite blod tills dess att det kom extrema mängder blod.

Är blodet koagulerat så låter det i mina öron som det är någon rest av blod som kommer ut. Hoppas inte på mer och GRATTIS till din graviditet??
  • Nyckelpiga2017
    Strawberrybrud skrev 2017-11-04 06:29:26 följande:

Hallååå!!! Tog ett tidigt clearblue idag!!!

BIM-2, tog det nu på morgonen med 3 timmars urin.

Detta är väl inget spökstreck va???? Jag är så glad just nu!!!! Har inga som helat symptom så jag trodde VERKLIGEN att det skulle vara negativt !!

Det är inga tvivel på det. Du är gravid! Grattis!!! :)
  • Wictoria90

Ligger här med hög temp fortfarande och på ÄL +8. Ska ha mens nu i dagarna och det har kommit en ytterst liten antydan till mens än så länge. Vill så gärna bli gravid igen efter 2 missfall sedan i juni!! Hoppas på en julklapp iallafall om det inte tog sig denna gången ??

• Horisonten

Detta är väl inget spökstreck va???? Jag är så glad just nu!!!! Har inga som helat symptom så jag trodde VERKLIGEN att det skulle vara negativt !!

Det där är inger spök streck utan helt klart en fint och tydligt positivt test!! Stort Grattis :)
  • Anonym (MIA)
    Wictoria90 skrev 2017-11-04 07:23:59 följande:

Hej

Jag sitter här med förhoppningen att få bli gravid efter 2 missfall i bagaget sedan i juni... det är tungt!!

Alltså när jag pratar från egna erfarenheter så har mina missfall startat med att jag fått små missfärgade flytningar som långsamt blivit mer och mer starka tills det kom lite blod tills dess att det kom extrema mängder blod.

Är blodet koagulerat så låter det i mina öron som det är någon rest av blod som kommer ut. Hoppas inte på mer och GRATTIS till din graviditet??

Tusen tack för ditt svar, <3 man Panikar ju lite lätt:o ja och det är ändå inte många, har bekanta som fått betydligt fler MF men nu har dom en fin liten tjej:) så önskar er lycka till och tror på er:)

men vet ju hur vanligt det är så jag tänker ju genast missfall. Jag försöker tänka att "vi kan i alla fall bli gravida" och försöker vara glas över det om det peppar peppar skulle bli MF:) hur långt efter testade du med graverat och det då visade på

MF?

Ja jag får hoppas på det:) tack igen för svaret!!!<3
  • Hellan

Ett stort grattis till graviditeten!
  • Milou3

Det behöver du inte tveka över! Grattis!
  • Wictoria90
    Anonym (MIA) skrev 2017-11-04 07:31:13 följande:

Tusen tack för ditt svar, <3 man Panikar ju lite lätt:o ja och det är ändå inte många, har bekanta som fått betydligt fler MF men nu har dom en fin liten tjej:) så önskar er lycka till och tror på er:)

men vet ju hur vanligt det är så jag tänker ju genast missfall. Jag försöker tänka att "vi kan i alla fall bli gravida" och försöker vara glas över det om det peppar peppar skulle bli MF:) hur långt efter testade du med graverat och det då visade på

MF?

Ja jag får hoppas på det:) tack igen för svaret!!!<3

Andra missfallet fick jag det konstaterat på gyn då de inte hittade hjärtljud. Vet att det är vanligt med missfall men man blir så besviken och tror att det inte ska drabba en själv och så verkar alla andra få bebisar till höger och vänster. Skäms över tanken men blir typ arg på alla gravida....

Vi har ju med haft lyckan att lätt bli gravida så känns skönt att veta att vi tillsammans kan tillverka bebisar även fast det är en tung känsla, jag vill liksom vara gravid NUUU!!!
  • Petsamo

Ca ÄL+5 och det spänner/trycker i tjejmagen, plus många toabesök. Kommer inte ihåg hur det varit under tidigare graviditeter men hoppas att det kan bero på grav. Känns dock lite tidigt att känna av något..?

Svar på tråden BIM november 2017