• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Millannn
    molltroll0609 skrev 2017-10-30 09:53:36 följande:

Hej! Fortfarande flera chanser för dig att plussa!! Är på ÄL +9 imorgon. BIM -5 imorgon. Vill gärna ta ett cb early men har hört de som fått plus och sedan fått negativt på andra test vid BIM. Vad tror du?

Ja nånting känns ju onekligen annorlunda i kroppen.. jag är faktiskt sugen på att åka och köpa ett cb early idag men det kanske är onödigt.. såg ju en tjej längre upp som plussade med cb idag men stickan visade jättesvagt
  • smulis85
    Millannn skrev 2017-10-30 09:59:52 följande:
    Nej jag vet, syns ju ingen bebismage men aldrig varit så svullen bara ?mitt i?, ja annorlunda helt enkelt! vi får hoppas! Jag brukar inte tempa men tar tempen varje dag iof bara på eftermiddagen och kvällen och då ligger den på över 37 (har 36,5) och testade nu imorse kl 6 36,7 så fortfarande högre än vad jag brukar
    Men de är ju ett bra tecken att de känns annorlunda tycker jag! :) ja när man tempar ska man ju tempa på morgonen efter sömn hade 37 imorse brukar ligga på 36,5-36,6 äl +10 så tycker de är lovande. Spännande det här håller tummarna för dig!!
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-30 10:10:06 följande:

Men de är ju ett bra tecken att de känns annorlunda tycker jag! :) ja när man tempar ska man ju tempa på morgonen efter sömn hade 37 imorse brukar ligga på 36,5-36,6 äl +10 så tycker de är lovande. Spännande det här håller tummarna för dig!!

Ja spännande för oss båda!!!! <3
  • smulis85
    Millannn skrev 2017-10-30 10:11:06 följande:
    Ja spännande för oss båda!!!! <3
    Hehe ja <3 vist blir man besatt av detta kan ju inte koncentrera mig på nått annat!
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-30 10:15:29 följande:

Hehe ja <3 vist blir man besatt av detta kan ju inte koncentrera mig på nått annat!

Jag tror tametusan jag köper ett cb early idag när jag ändå ska handla! Kan ju inte skada att testa med ett sånt
  • smulis85
    Millannn skrev 2017-10-30 10:16:42 följande:
    Jag tror tametusan jag köper ett cb early idag när jag ändå ska handla! Kan ju inte skada att testa med ett sånt
    Ja gör de men skulle avvakta och ta det imorgon med morgonurin då i alla fall :)
  • Millannn
    smulis85 skrev 2017-10-30 10:20:33 följande:

Ja gör de men skulle avvakta och ta det imorgon med morgonurin då i alla fall :)

Ja jag ska försöka hålla mig
  • molltroll0609
    Millannn skrev 2017-10-30 10:01:23 följande:

Ja nånting känns ju onekligen annorlunda i kroppen.. jag är faktiskt sugen på att åka och köpa ett cb early idag men det kanske är onödigt.. såg ju en tjej längre upp som plussade med cb idag men stickan visade jättesvagt

Fick råd i en annan tråd av en ssk, hon rekommenderade inte cb early då det ofta visar svagt positivt för alla. Hon skrev att man hellre skulle trsra annat märke.
  • Millannn
    molltroll0609 skrev 2017-10-30 10:25:55 följande:

Fick råd i en annan tråd av en ssk, hon rekommenderade inte cb early då det ofta visar svagt positivt för alla. Hon skrev att man hellre skulle trsra annat märke.

Okej! Vilket skulle du rekommendera? RFSU? Eller apotekets egna kanske?
Svar på tråden BIM november 2017