Anonym (MIA) skrev 2017-10-30 13:13:27 följande:
Hej allihopa!
känner inga riktiga symptom men har hört att det kan ta upp till 10 dagar innan ägget fäst i helt i livmodern:)
Jag är förväntansfull precis som ni men tror att jag känner efter lite för mycket för helt plötsligt mår jag lite illa på morgonen. kan ju bero på att mensen är på g.
Är på ÄL +9 :)
Stort grattis till er som har plussat:)
Är så spänd på att se hur det går för oss.
Går och tänker en del på detta men mest på ett positivt sätt:) men man längtar ju. Det är första försöket så hoppas verkligen men troligtvis så blir det inte. Har ni hört om folk som fått plus på första försöket?
Lycka till allihopa!!
Klart det kan gå på första försöker men tror de är en sund inställning att ändå tänka att de kan ta längre tid också. Så man inte blir för besviken om de inte går direkt menar jag :) Men de låter som du tänker rätt :)
Jag har totalt varit gravid 4 gånger hittills. Hade 2 missfall på raken innan jag blev gravid med vår dotter och sen fick vi våran son. Och alla 4 gångerna så har vi haft den otroliga turen och lyckan att få bli gravida åå första försöket. Så visst går det och det finns dem som blir det. :) Nu försöker vi på ett 3 barn. Första försöker gick inte tyvärr. Men vi hoppas nu på att detta andra försöket skall gå,att detta är våran månad. Annars är de bara och börja om igen sen :)