• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Septemberlöv
    Millannn skrev 2017-10-30 19:26:38 följande:

Ifall det verkligen är mensen nu så är jag ändå kvar i denna tråd! BIM sista november tror jag

Jag har BIM 22/11 :) så snart ÄL försök 1. Barn 2 dock 10! År sedan ja va gravid så allt är som nytt igen.
  • Anonym (MIA)
    Horisonten skrev 2017-10-30 13:50:56 följande:

Klart det kan gå på första försöker men tror de är en sund inställning att ändå tänka att de kan ta längre tid också. Så man inte blir för besviken om de inte går direkt menar jag :) Men de låter som du tänker rätt :)

Jag har totalt varit gravid 4 gånger hittills. Hade 2 missfall på raken innan jag blev gravid med vår dotter och sen fick vi våran son. Och alla 4 gångerna så har vi haft den otroliga turen och lyckan att få bli gravida åå första försöket. Så visst går det och det finns dem som blir det. :) Nu försöker vi på ett 3 barn. Första försöker gick inte tyvärr. Men vi hoppas nu på att detta andra försöket skall gå,att detta är våran månad. Annars är de bara och börja om igen sen :)

Men vad roligt och vilken lycka ni har med er????

Jag förstår, det är väl det som man går och tänker också, att även om det blir något så kanske det inte håller. Så "väntar" mig nästan det???? Men hoppas såklart att jag önskar och hoppas att det ska gå bra.

Imorgon har jAg tid hos gyn pga flytningar (ev svamp) men så blev jag lite orolig. OM jag nu skulle vara gravid är det väl ingen fara?! Ser dom det på den typen av undersökning? Någon som vet?!:o tipsa gärna! För jg vet inte?!!!!!!!! Hjälp!

Ha en fin kväll allihopa och kram till er:)
  • Charlizee
    Millannn skrev 2017-10-30 19:26:38 följande:

Ifall det verkligen är mensen nu så är jag ändå kvar i denna tråd! BIM sista november tror jag

Såklart du ska vara kvar <3 Vissa får väl blödningar även fast de är gravida också?

Min magkänsla säger mina svaga skuggor/streck är spök
  • Hellan

Fick ju hoppa tillbaka till oktober tråden då jag hade ÄL betydligt tidigare än vanligt och ikväll kom mensen. Så Nu börjar 4 e försöket och den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM. Hänger kvar här i väntan på en december tråd.

• Nyckelpiga2017

God kväll tjejer.

Jag är alldeles pirrig inför morgondagens test. Bim imorgon eller övermorgon och hittills inga tecken på mens :)

Håll tummarna för mig imorgon bitti;)

• Hellan
    Hellan skrev 2017-10-30 20:10:57 följande:

Fick ju hoppa tillbaka till oktober tråden då jag hade ÄL betydligt tidigare än vanligt och ikväll kom mensen. Så Nu börjar 4 e försöket och den långa väntan på ÄL som borde bli runt den 23/11 och BIM typ 6/12 om nu kroppen hoppar tillbaka på den mest vanliga cykeln igen efter att spelat mig ett spratt denna gång. Lycka till till er som väntar på BIM. Hänger kvar här i väntan på en december tråd.

Hoppsan 5:e försöket är det vi går in på.
  • Nyckelpiga2017
    Hellan skrev 2017-10-30 20:14:16 följande:

Hoppsan 5:e försöket är det vi går in på.

Hoppas det blir femte gången gillt:)
  • Hellan
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-30 20:18:03 följande:

Hoppas det blir femte gången gillt:)

Tack! Det hoppas jag med vore trevlig med ett pluss som tidig julklapp.
  • ellinorwe

Heej!

börjar närma mig bim. Jag har haft hugg i tjejmagen o strålningar i ljumsken nu i några dagar och har aldrig haft det innan.

Har någon av er haft det och varit gravida?

Eller är det vanligt att ha så innan mens bara det att det är första gången för mig?

• Charlizee
    Nyckelpiga2017 skrev 2017-10-30 20:11:23 följande:

God kväll tjejer.

Jag är alldeles pirrig inför morgondagens test. Bim imorgon eller övermorgon och hittills inga tecken på mens :)

Håll tummarna för mig imorgon bitti;)

Vad spännande!! Håll oss uppdaterade!! Hålla alla tummar å tår du får plussa!!
Svar på tråden BIM november 2017