Horisonten skrev 2017-10-30 13:50:56 följande:
Klart det kan gå på första försöker men tror de är en sund inställning att ändå tänka att de kan ta längre tid också. Så man inte blir för besviken om de inte går direkt menar jag :) Men de låter som du tänker rätt :)
Jag har totalt varit gravid 4 gånger hittills. Hade 2 missfall på raken innan jag blev gravid med vår dotter och sen fick vi våran son. Och alla 4 gångerna så har vi haft den otroliga turen och lyckan att få bli gravida åå första försöket. Så visst går det och det finns dem som blir det. :) Nu försöker vi på ett 3 barn. Första försöker gick inte tyvärr. Men vi hoppas nu på att detta andra försöket skall gå,att detta är våran månad. Annars är de bara och börja om igen sen :)
Men vad roligt och vilken lycka ni har med er????
Jag förstår, det är väl det som man går och tänker också, att även om det blir något så kanske det inte håller. Så "väntar" mig nästan det???? Men hoppas såklart att jag önskar och hoppas att det ska gå bra.
Imorgon har jAg tid hos gyn pga flytningar (ev svamp) men så blev jag lite orolig. OM jag nu skulle vara gravid är det väl ingen fara?! Ser dom det på den typen av undersökning? Någon som vet?!:o tipsa gärna! För jg vet inte?!!!!!!!! Hjälp!
Ha en fin kväll allihopa och kram till er:)