• Millannn

BIM november 2017

Hej allihopa som också längtar efter en liten bebis!

Jag är 21 år gammal och min sambo är 27 år och vi ska nu börja försöka med första barnet. Jag fick mens igår, den skulle egentligen komma den 30/9 men kom den 2/10 istället. Har äl 19/10 tror jag. Har BIM 3/11. Är det någon mer som vill följas åt? Har en menscykel på 32 dagar i genomsnitt.

• Svar på tråden BIM november 2017
  • Septemberlöv

Alltså, min mens tog slut i förrgår. Så nu ska snart första försöket börja. Men igår och idag har jag mensvärk som strålar ner i benen,det typ drar i ena äggstocken känns de som. Har nån annan haft så?

• R84

Jag hoppar över hit från oktobergruppen då min mens kom förra veckan. Försök nummer 24 (japp..... försök 24!) nu i november och ägglossning nästa vecka.

Fick till vår stora lycka äntligen dra igång en utredning idag! De ringde kl 11 idag från sjukhuset och frågade om vi kunde komma redan kl 13. De hade fått ett återbud. Bara att släppa allt och åka dit! Skickade in remiss i maj och beskedet vi fick idag efter att ha tackat ja till tiden var att vi stod långt ner på listan och beräknas få en tid först i slutet av januari (för 3 månader sedan var det november och för 1,5 månad sedan var det innan jul så vi har puttats på rätt många gånger) så glädjen att få komma med kort varsel var enorm! De hann dessutom klämma in både ultraljud OCH spolning av äggledarna. Så nu får vi bara fortsätta försöka och invänta beskedet från sjukhuset.

• Anonym (tossa)

Sett att jag räknat fel!! Gått efter en app men dem har räknat på 28 dagar och jag har 31-32 vilket betyder att jag inte alls är på BIM-3 utan BIM-6-7...

• Millannn

Nej hörrni! Nu fick jag nog mens, efter 4 timmar så har det nu blivit klarrött men ändå inte så mycket. Stannar ändå kvar hos er <3

• Lillefiddelin
    Millannn skrev 2017-10-30 18:48:14 följande:

Nej hörrni! Nu fick jag nog mens, efter 4 timmar så har det nu blivit klarrött men ändå inte så mycket. Stannar ändå kvar hos er <3

Förstår besvikelsen! Har med min mens just nu. Snart har vi en ny chans till försök <3
  • Pusselbiten88

Massa kramar
  • Charlizee

Stor kram <3 Vi ses säkert i nästa tråd!
  • saijda

ÄL den 1 november enligt appen (var den 2 november först). BIM tidigast 17 november. Hoppas det blir ett pluss denna månad (inne på andra försöket nu)

Håller tummarna för oss alla! <3

• Millannn

Ifall det verkligen är mensen nu så är jag ändå kvar i denna tråd! BIM sista november tror jag

• molltroll0609
    Millannn skrev 2017-10-30 19:26:38 följande:

Ifall det verkligen är mensen nu så är jag ändå kvar i denna tråd! BIM sista november tror jag

Ja klart du ska vara kvar i tråden!! Tänkte också vara kvar om det inte blir nåt...
Svar på tråden BIM november 2017