Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Skönt att du mår bättre och slipper stå utan
rätt läkemedel.
Förstår att det är dränerande och skitjobbigt.
Styrkekram <3
Jag är nu i vecka 18 och väntar mitt tredje barn och känner lite puffar i bland, borde man känna mycket vid den här tiden?
Rul om 1 1/2 vecka, hoppas tiden går fort, vill så gärna veta om allt är ok.
Jag är nu i vecka 18 och väntar mitt tredje barn och känner lite puffar i bland, borde man känna mycket vid den här tiden?
Rul om 1 1/2 vecka, hoppas tiden går fort, vill så gärna veta om allt är ok.
Är det någon mer som har ont i fötterna? Jag började få ont under första graviditeten och sen har det liksom kommit och gått. Antagligen beror det på vikten. Nu har jag jätteont om jag går och står mycket. Jag måste liksom försöka gå på tå för det är främst hälarna som gör ont. Kanske någon form av hälsporre. Vad kan man göra åt det? Jag vill verkligen inte gå runt så här i 22 veckor till :/
Är det någon mer som har ont i fötterna? Jag började få ont under första graviditeten och sen har det liksom kommit och gått. Antagligen beror det på vikten. Nu har jag jätteont om jag går och står mycket. Jag måste liksom försöka gå på tå för det är främst hälarna som gör ont. Kanske någon form av hälsporre. Vad kan man göra åt det? Jag vill verkligen inte gå runt så här i 22 veckor till :/
Så fick jag med under min första graviditet, kunde inte stå på fötterna någon längre stund och då jobbade jag i restaurang.. Både då och nu är lösningen stödstrumpor! Utan dem hade jag inte kunnat jobba förra gången eller denna, blir så mycket bättre. Finns att köpa på apotek, men har köpt de flesta av mina på nätet, finns en del olika sidor som säljer fina strumpor. Guld värda!
Så fick jag med under min första graviditet, kunde inte stå på fötterna någon längre stund och då jobbade jag i restaurang.. Både då och nu är lösningen stödstrumpor! Utan dem hade jag inte kunnat jobba förra gången eller denna, blir så mycket bättre. Finns att köpa på apotek, men har köpt de flesta av mina på nätet, finns en del olika sidor som säljer fina strumpor. Guld värda!
Jag har också gravjjeans trots att det egentligen inte behövs, för jag är så öm. Tycker denna del är så tråkig för jag ser bara extra tjock ut, för mycket chips. Längtar efter riktiga kulan!
Haha :) började använda stödstrumpor idag faktiskt. Väldigt skönt för fossarna!
Aha, bra tips! Jag har bara tänkt att stödstrumpor är för benen. Jag drar på ett par i morgon och hoppas på förbättring!
Alltså idag... skulle det vara så jäkla skönt att bara sluta vara gravid för en endaste
kväll. Dricka ett ljuvligt vin, känna sig lätt i kroppen, mumsa ostar.