Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
kul
Jag vet! Jag håller med. Det skapar ju bara en ännu mer oro för mig som aldrig varit gravid tidigare. ?Varför är ovanligt??
Åh fyfan, vad jobbigt för dig. Men då verksr iallafall barn bara värt smärtan. ;) dom tankarna tänker jag ofta.
Och som du skriver att det kommer bli värre, så tänker jag att jag får stå ut för det kommer bli värre. Men efter igår var jag bara tvungen att söka hjälp. Nu håller vi tummarna ????????
Oj vad många verkar ha de jobbigt just nu i denna tråden. Va tråkigt att läsa :( själv har jag varit i sälen och åkt skidor i en vecka, och det har gått jättebra. Jag mår bra både fysisk och psykiskt just nu. Väldigt skönt! Hoppas de blir bättre för er snart också <3
Oj vad många verkar ha de jobbigt just nu i denna tråden. Va tråkigt att läsa :( själv har jag varit i sälen och åkt skidor i en vecka, och det har gått jättebra. Jag mår bra både fysisk och psykiskt just nu. Väldigt skönt! Hoppas de blir bättre för er snart också <3
Jag tror att det är så att vi som har det jobbigt bara skriver mer här. Det är skönt att ventilera med folk utanför familjen, folk som kan tänkas gå igenom liknande saker.
Dock vore det kul att höra mer från er som mår bra också :)
Jag har också gravjjeans trots att det egentligen inte behövs, för jag är så öm. Tycker denna del är så tråkig för jag ser bara extra tjock ut, för mycket chips. Längtar efter riktiga kulan!
Jag vill också köpa gravidjeans, men fattar inte vilken storlek jag ska beställa. Hur har ni gjort? Ska jag tänka det som jag haft innan, eller en storlek större?
Jag var smal innan men har samlat på mig lite mer fett.
Jag vill också köpa gravidjeans, men fattar inte vilken storlek jag ska beställa. Hur har ni gjort? Ska jag tänka det som jag haft innan, eller en storlek större?