Bf juli 2018
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Hej!
Jag är gravid och väntar mitt första barn nu.
Plussade imorse och är överlycklig!
Är det någon mer som precis plussat?
Behöver någon att prata lite med :)
Åh vad roligt och mysigt :) Grattis till er :) Fick ni behålla er bf datum?
Åh nu längtar jag som bara den efter vår RUL!! Vill se hur mycket bebis plutten växt <3 Säg ju henne/honom i v 9+6 så skall bli spännande och se. :) Men är ju ?bara? 11 långa dagar kvar till RUL :p
Nej då förstår jag, skulle jag inte heller ha vågat ju!
Åh så segt o vänta men hoppas ändå att besöket då i mars blir bra o ger något! <3
Men oj, vad jobbar du med? Ta det lugnt o lyssna på kroppen.
V19 mage, känner mig mest fet ;p
RUL gick jättebra och vi fick rätt snabbt se att det är en busig liten tjej i magen <3 Blir så mysigt med en liten lillasyster :)
RUL gick jättebra och vi fick rätt snabbt se att det är en busig liten tjej i magen <3 Blir så mysigt med en liten lillasyster :)
God morgon på er :)
Hur många har börjat fundera på namn och så här inne? Tycker de är svårt och hitta något namn,speciellt och komma överens om något både jag och min man gillar. Och tycker pojknamn är svårast. Någon som har några idéer eller tips åå namn? Vore lite kul och se hur andra tänker :)
Sen någon som gör RUL i veckan? :)
Trevlig helg på er
Åå så skönt, grattis till lillasyster!
Åh grattis till flickan!
Då är det en pojk och en flicka i gruppen änsålänge va? :)
God morgon på er :)
Hur många har börjat fundera på namn och så här inne? Tycker de är svårt och hitta något namn,speciellt och komma överens om något både jag och min man gillar. Och tycker pojknamn är svårast. Någon som har några idéer eller tips åå namn? Vore lite kul och se hur andra tänker :)
Sen någon som gör RUL i veckan? :)
Trevlig helg på er
Vi har inte ett enda namn som vi är överens om och jag typ panikar över det. Min man är inte så intresserad än heller och ratar dessutom alla mina förslag! Jag vill ha ellie på en flicka men min man refererar alla mina förslag till typ folk han kände i trean, suck. Gillar Milan oxå men det gillar inte mannen heller... hopplöst!
Vi har inte ett enda namn som vi är överens om och jag typ panikar över det. Min man är inte så intresserad än heller och ratar dessutom alla mina förslag! Jag vill ha ellie på en flicka men min man refererar alla mina förslag till typ folk han kände i trean, suck. Gillar Milan oxå men det gillar inte mannen heller... hopplöst!