Vad tycker du om feminism?
Vad tycker du om feminism? Jag är själv feminist och är stolt över det!
Vad tycker du om feminism? Jag är själv feminist och är stolt över det!
Jag tycker feminism verkar vara ett paraply för kvinnor som mer eller mindre misslyckats i livet men inte förmår att erkänna för sig själva att det är deras eget fel. Sen finns det en och annan man som utger sig för att vara feminist. Dessa tänker jag att oftast är oskulder som tror att de ska doppa om de spelar med.
Jag tycker feminism verkar vara ett paraply för kvinnor som mer eller mindre misslyckats i livet men inte förmår att erkänna för sig själva att det är deras eget fel. Sen finns det en och annan man som utger sig för att vara feminist. Dessa tänker jag att oftast är oskulder som tror att de ska doppa om de spelar med.
Att många män är mer provocerade av kvinnor som kallar sig feminister än av våldtäktsmän är ganska sorgligt...
Ungefär som när rätten att säga "negerboll" engagerar många kvinnor mycket mer än att stoppa barntrafficking t ex.
Feminismen är en oerhört destruktiv ideologi. De som är dess anhängare är antingen indoktrinerade eller onda. De flesta feminister är det förstnämnda imo.
Alla våra riksdagspartier för feministisk politik. !
Feminismen är en oerhört destruktiv ideologi. De som är dess anhängare är antingen indoktrinerade eller onda. De flesta feminister är det förstnämnda imo.
Feminism handlar ju om att bägge könen ska ha samma rättigheter och skyldigheter, och det är ju jättebra. Dessvärre är det ju så att extremister inom feminismen har gjort att många tror att feminism är det samma som manshat.