BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Tror att jag kände tre små buffar igår <3 vecka 16+1 med andra barnet. Kände i 18+0 med första. Vill bara ligga ner nu och försöka känna fler buffar. Det är så mysigt. Längtar tills man kan känna varje dag!
Vi ska på rul den 27/4. Längtar!
Efter det ska vi köpa vagn och det står mellan emmaljunga och bugaboo. Svårt.
Jag är i v. 20+2 nu och jag känner sparkar varje dag. Även sambon kunde igår känna en liten buff ?? <3
Ska på rul imorgon och börjar bli sååå nervös. Har känt bebis flera gånger idag men är så orolig för att få dåliga besked. Allt såg bra ut på kub men jag har förstått att det inte är någon garanti.
Vi ska på rul den 27/4. Längtar!
Efter det ska vi köpa vagn och det står mellan emmaljunga och bugaboo. Svårt.
Vi tänkte skaffa syskon rätt så snabbt efter så vi införskaffa oss en bugaboo donkey så fin ????
Hur länge åker barn vagn ungefär?
Har samma problem här. Velar mellan Bugaboo Donkey (pga att funkar som syskonvagn om man skulle få tätt inpå) eller Emmaljunga nxt90 som är en urdålig syskonvagn men såå fin och bra kvalité. Hmmm :)
Hur länge åker barn vagn ungefär?