• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • emhu
    Otit skrev 2018-04-15 09:09:31 följande:

Tror att jag kände tre små buffar igår <3 vecka 16+1 med andra barnet. Kände i 18+0 med första. Vill bara ligga ner nu och försöka känna fler buffar. Det är så mysigt. Längtar tills man kan känna varje dag!

Ja visst är det mysigt! Längtar också tills att man kan känna varje dag <30
  • Tokmamma

Vi ska på rul den 27/4. Längtar!

Efter det ska vi köpa vagn och det står mellan emmaljunga och bugaboo. Svårt.

• emhu

Ska på rul imorgon och börjar bli sååå nervös. Har känt bebis flera gånger idag men är så orolig för att få dåliga besked. Allt såg bra ut på kub men jag har förstått att det inte är någon garanti.

• Elina22
    Tokmamma skrev 2018-04-15 18:20:41 följande:

Vi ska på rul den 27/4. Längtar!

Efter det ska vi köpa vagn och det står mellan emmaljunga och bugaboo. Svårt.

Har samma problem här. Velar mellan Bugaboo Donkey (pga att funkar som syskonvagn om man skulle få tätt inpå) eller Emmaljunga nxt90 som är en urdålig syskonvagn men såå fin och bra kvalité. Hmmm :)
  • Shneckan
    Elina22 skrev 2018-04-16 10:55:48 följande:
    Har samma problem här. Velar mellan Bugaboo Donkey (pga att funkar som syskonvagn om man skulle få tätt inpå) eller Emmaljunga nxt90 som är en urdålig syskonvagn men såå fin och bra kvalité. Hmmm :)
    Vi tänkte skaffa syskon rätt så snabbt efter så vi införskaffa oss en bugaboo donkey så fin ????
  • Elina22
    Shneckan skrev 2018-04-16 11:51:44 följande:

Vi tänkte skaffa syskon rätt så snabbt efter så vi införskaffa oss en bugaboo donkey så fin ????

Hur länge åker barn vagn ungefär?
  • Tokmamma
    Elina22 skrev 2018-04-16 15:23:35 följande:

Det är så olika. Mina barn har älskat att åka vagn så när sonen var 5år valde jag att sälja vagnen. Tänkte att nu får det vara nog.
  • Tokmamma
    Elina22 skrev 2018-04-16 10:55:48 följande:

Kan tipsa om babyjogger city select. Den hade jag när barnen var små. Perfekt som singelvagn och super bra som syskonvagn.
  • Lilj3
    Elina22 skrev 2018-04-16 15:23:35 följande:

Väldigt olika som sagt. Mitt barn fyllde tre i februari och har vägrat åka i sin vagn sen nån gång i december.
Svar på tråden BF September 2018