• fhkb

BF September 2018

Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.

• Svar på tråden BF September 2018
  • emhu

Igår var jag på rul och fick se en perfekt liten bebis. Nu ska jag sluta oroa mig och njuta av graviditeten!

• Nostalgity

Nu sitter vi i väntrummet och väntar på RUL! håll tummarna för en frisk liten pojke =)

Grattis till er som haft RUL! lyckan måste ju vara total?! Hehe

Storebror 12/10 -08 Lillasyster 06/10 -12
  • Evianna
    Nostalgity skrev 2018-04-17 08:57:13 följande:

Nu sitter vi i väntrummet och väntar på RUL! håll tummarna för en frisk liten pojke =)

Hur gick det?
  • Evianna

RUL IDAG!!! Detta är vår trea och vi har valt att ta reda på könet, om det går. Inte gjort det förut, ska bli spännande! Hur har ni andra valt att göra? 3 timmar kvar nu, längtar!!! Hoppas och tror att allt är bra, har känt puffar i magen varje dag sedan v 16+6, är på 19+0 idag.

• Nostalgity
    Evianna skrev 2018-04-17 11:24:40 följande:

Hur gick det?

Vi gick hoppa bakåt 2 dagar, så istället för 18+3 är vi i 18+5 =).... Och lyckan är ju total! Det ÄR en liten pojke jag bär på! <3 jag blev alldeles tårögd och karln som har 3 döttrar sen innan (dom bor inte hos oss), han hade svårt att ta in att vi nu ska få en son tillsammans!

Jag har en son och dotter sen innan (bor hos oss).... Så nu ska vi outa graviditeten på fejjan hehe!

Bebisen vinkade till oss... Han tog upp hela handen som en give me five, med alla 5 små fingrar och vinkade!
  • Elina22
    Nostalgity skrev 2018-04-17 08:57:13 följande:

Hur vet du könet innan RUL? :)
  • Otit
    Cookies skrev 2018-04-17 05:58:59 följande:

Hejhej, jag har BF 27 september så jag tänkte hoppa in här

Kul!! Vi har samma BF!
  • Evianna

Så, på RUL idag fick vi se en frisk och sprallig liten pojke. Pojke. Min första känsla var ett stygn av besvikelse. Jag hade hoppats på en flicka, mest kanske för att jag vet att min sexårig verkligen ville ha en lillasyster och kommer bli såååå besviken för ytterligare en lillebror. Detta är garanterat vår sista bebis och nu är alltså chansen till en dotter borta. Också lite sorgligt, även om jag såklart är glad för att han är frisk och längtar efter att få träffa honom. Jag är också så vansinnigt tacksam för att jag faktiskt är välsignad med ett tredje barn, något jag aldrig trodde jag skulle få. Han kommer komplettera vår familj känner jag, ändå är jag lite ledsen inombords för att det inte är en flicka...

• Nostalgity
    Elina22 skrev 2018-04-17 13:49:39 följande:

Hur vet du könet innan RUL? :)

Nej jag visste inte hehe

Mer så att vi önskade att det var en pojke.

Och jag får typisk flick/pojk-kropp, när jag är gravid... Med flicka så blir jag rund hela jag, väntar jag pojk så får jag bara mage. Och jag har haft en magkänsla från vecka 10 ca att det skulle vara en pojke =)
Svar på tråden BF September 2018