BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hejhej, jag har BF 27 september så jag tänkte hoppa in här 
Igår var jag på rul och fick se en perfekt liten bebis. Nu ska jag sluta oroa mig och njuta av graviditeten!

Nu sitter vi i väntrummet och väntar på RUL! håll tummarna för en frisk liten pojke =)
Grattis till er som haft RUL! lyckan måste ju vara total?! Hehe
Nu sitter vi i väntrummet och väntar på RUL! håll tummarna för en frisk liten pojke =)
RUL IDAG!!! Detta är vår trea och vi har valt att ta reda på könet, om det går. Inte gjort det förut, ska bli spännande! Hur har ni andra valt att göra? 3 timmar kvar nu, längtar!!! Hoppas och tror att allt är bra, har känt puffar i magen varje dag sedan v 16+6, är på 19+0 idag.
Hur gick det?
Hejhej, jag har BF 27 september så jag tänkte hoppa in här
Så, på RUL idag fick vi se en frisk och sprallig liten pojke. Pojke. Min första känsla var ett stygn av besvikelse. Jag hade hoppats på en flicka, mest kanske för att jag vet att min sexårig verkligen ville ha en lillasyster och kommer bli såååå besviken för ytterligare en lillebror. Detta är garanterat vår sista bebis och nu är alltså chansen till en dotter borta. Också lite sorgligt, även om jag såklart är glad för att han är frisk och längtar efter att få träffa honom. Jag är också så vansinnigt tacksam för att jag faktiskt är välsignad med ett tredje barn, något jag aldrig trodde jag skulle få. Han kommer komplettera vår familj känner jag, ändå är jag lite ledsen inombords för att det inte är en flicka...
Hur vet du könet innan RUL? :)