BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej! Visst fanns det en Facebookgrupp? Vem skulle man maila?
Beräknad med första barnet 11/9 :?)
Ja usch, lider med dig. Du har säkert skrivit det men i vilken vecka var du då?
Heelt otroligt! D va en bebis där idag med pickande hjärta! :o
5dagar innan sa annan dr att inget foster syntes i v7!!?
Så skumt! Grät lyckotårar där med benen i vädret! ;D Måste dock kolla nu om bf e aug el sept!
Trombyl sattes in för att förhindra blodproppar som tros vara orsaken bakom mina många tidiga mf i v 5-6.
Nytt vul om 2v!! :)
Tack ni som undrat o hållt tummararna! :)
Vilken vecka är ni i? Har jag räknat rätt så är jag i V6 (5+2) och har BF i slutet på September!
Läkaren ringde aldrig upp idag! Så ska ringa imorgon.
Är det nån mer som är trött/har i ryggslutet och att de strålar ut i benen/höfterna när man stått/gått? Är bara i 5+4. Känns ju rätt värdelöst hehe
Åhhh vad härligt! Skönt att ångesten kunde släppa och vad häftigt att få höra hjärtat! Men då vet du inte om du är i v 8 nu exakt?
Tack alla snälla ni! :) Nu har jag bf 1a sept så d e på gränsen jag få va me här! ;)
Alltså, idag har jag tänkt ?nu är jag inte gravid längre? ändå sedan jag vaknade imorse.
Hade ju så extremt tidiga symptom och plussade redan fem dagar innan BIM...
Ska ta ett nytt tidigt gravtest i morgon bitti då det är två dagar innan BIM.
Opererade bort en cysta på vä äggstock 2015 och idag har molverken i tjejmagnet jag haft nu i några dagar snarare gått över som ?slitningar? i äggstocken så som det kändes innan jag opererade bort cystan.
Någon mer än jag här som upplever att gravidsymptomen kommer och går? Eller någon likt jag som oroar ihjäl mig inför tanken på MF eller att något ska gå snett. :/
Min glädje har gått över till oro vilket är jättejobbigt. Tips på att komma över detta?
Kram!
Läkaren ringde aldrig upp idag! Så ska ringa imorgon.
Är det nån mer som är trött/har i ryggslutet och att de strålar ut i benen/höfterna när man stått/gått? Är bara i 5+4. Känns ju rätt värdelöst hehe
Heelt otroligt! D va en bebis där idag med pickande hjärta! :o
5dagar innan sa annan dr att inget foster syntes i v7!!?
Så skumt! Grät lyckotårar där med benen i vädret! ;D Måste dock kolla nu om bf e aug el sept!
Trombyl sattes in för att förhindra blodproppar som tros vara orsaken bakom mina många tidiga mf i v 5-6.
Nytt vul om 2v!! :)
Tack ni som undrat o hållt tummararna! :)