• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Jagvetdåinte

Min mens kom oxå, exalt på bim :) så nc la ut äl fel denna månad, å andra appen rätt :) ses i april tråden ni som inte plussat. Å ni andra, stort grattis :)

• Iekba

BIM-lista

1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi

2/3 Lindsey77, SweetDelight,

3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac

4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy

5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun

6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33

7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina, Emiliass

8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz

9/3 Josiesh

10/3 Långväntanefterdig,

11/3 Iekba

12/3 Lillefiddelin

13/3- maria1992

14/3 - H0nd3ndär , Stragge

15/3 Hepphopp

16/3-Liiiinda90

17/3 - YaseminL, Anonym1891

18/3 Elsaida

20/3 LifeofBullshit

21/3 Litenoliv92, Vier

22/3 Lyckligast80, sycamore

26/3 Tredjebarnsladdis

27/3 Längtande95, FruBjörk

28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost

29/3 Jeex

31/3 Sooli, Thersu, Emhy89

1/4 Nicciz

Vi som har plussat :

24/2 carnations (BIM 1/3)

26/2 Joozzaan (BIM 3/3)

27/2 MissElin93 (BIM 3/3)

27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)

28/2 PowerL (BIM 3/3)

1/3 Entriss (BIM 2-3/3)

4/3 Bambi91 (BIM 5/3)

Hoppas jag fick med den senaste listan. Skickar fram den i flödet så får ni väl ändra om ni inte kom med.

• setfire
    bastamamman1 skrev 2018-03-07 21:37:40 följande:

Har en fråga! Fertilitetsglidmedel som många förespråkar undrar jag om det verkligen ökar chanserna att bli gravid, jämfört med inget glidmedel alls? När jag läser om det står det att det till skillnad från andra glidmedel inte dödar spermier, men att det inte påverkar chansen att bli gravid.

Hade ingen aning om att glidmedel kunde vara spermiedödande! Vi använder i stort sett alltid glidmedel, sedan första barnet blev fött... är det alla glidmedel eller bara vissa som kan vara det? Förutom det som ska vara fertilitetsglidmedel då.
  • bastamamman1
    setfire skrev 2018-03-08 08:37:19 följande:

Hade ingen aning om att glidmedel kunde vara spermiedödande! Vi använder i stort sett alltid glidmedel, sedan första barnet blev fött... är det alla glidmedel eller bara vissa som kan vara det? Förutom det som ska vara fertilitetsglidmedel då.

Vet inte, utgick bara från vad det står på concieve plus som några nämner i tråden.
  • bluegrass

Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!

• sofiaaaaaa
    bluegrass skrev 2018-03-08 08:58:18 följande:

Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!

Å nej, beklagar verkligen!
  • bastamamman1

Tempen gått ner, brösten mindre och svettades inatt (brukar svettas ut vatten två nätter före mens), så blir nog ingen bebbe denna gång. Bim -2

• Systeryster33
    maria1992 skrev 2018-03-07 06:45:10 följande:

Hmm vill ni hjälpa mig att tyda denna dipp? Äl för 8 dagar sedan och bim om 6-7 dagar....

Hej!

Nu ska vi se om jag får detta att funka! Följt tråden från velat. Men först nu jag känner att jag med måste skriva! Haha

Har också BiM 13/3 och fick en rejäl tempdipp på äl+7 men idag äl+8 är den uppe igen!

Jag håller verkligen tummarna för oss! Och för er alla andra också <3

Är det ditt första barn Maria1992 ? Och hur mår du? Jag har molande värk lågt ner i magen och ömma bröstvårtor. I övrigt mår jag som vanligt! Har en son sedan tidigare, men minns inte alls hur det kändes då!

Postar min kurva med ??

• joannac

Börjar tro att NC har satt ut min äl fel.. har haft 2 tempoökningar. är på bim+5 idag annars om det stämmer.

Visade väldigt svagt på cb early igår och inget på ett annat tidigt idag.. rädd att det kanske va ett spök :( men strecket syns tydligt idag fortfarande.. har mensen inte dykt upp på lör/sön testar jag igen.

Hoppas på att min bim egentligen skulle vart senare och att hcg nivån fortfarande är för låg (först beräknade NC bim 12/3 men bytte till 3/3)

Lite högre exponering på bilden för att min mobilkamera är usel. Vad tror ni?!

• MissKelli
    setfire skrev 2018-03-08 08:37:19 följande:
    Även om det inte är spermiedödandemedel i alla glidmedel gör medlet det trögt för spermierna att simma och miljön blir inte lika gynnsam för dess överlevnad. Helst ska ingen form av glidmedel användas, inte ens saliv då det ändrar ph-värdet som behövs för att spermierna ska klara sig. 
Svar på tråden BIM MARS 2018