BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Min mens kom oxå, exalt på bim :) så nc la ut äl fel denna månad, å andra appen rätt :) ses i april tråden ni som inte plussat. Å ni andra, stort grattis :)
BIM-lista
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai, Cupidi
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Bluegrass, fluffershy
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A , Förstabarnet33
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina, Emiliass
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3, kiwi92, frallanz
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig,
11/3 Iekba
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär , Stragge
15/3 Hepphopp
16/3-Liiiinda90
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92, Vier
22/3 Lyckligast80, sycamore
26/3 Tredjebarnsladdis
27/3 Längtande95, FruBjörk
28/3 Jahaaja , sunshineinmylife, Liten 2018, Joannaq, Dimfrost
29/3 Jeex
31/3 Sooli, Thersu, Emhy89
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3)
26/2 Joozzaan (BIM 3/3)
27/2 MissElin93 (BIM 3/3)
27/2 Lindsey77 (BIM 2/3)
28/2 PowerL (BIM 3/3)
1/3 Entriss (BIM 2-3/3)
4/3 Bambi91 (BIM 5/3)
Hoppas jag fick med den senaste listan. Skickar fram den i flödet så får ni väl ändra om ni inte kom med.
Har en fråga! Fertilitetsglidmedel som många förespråkar undrar jag om det verkligen ökar chanserna att bli gravid, jämfört med inget glidmedel alls? När jag läser om det står det att det till skillnad från andra glidmedel inte dödar spermier, men att det inte påverkar chansen att bli gravid.
Hade ingen aning om att glidmedel kunde vara spermiedödande! Vi använder i stort sett alltid glidmedel, sedan första barnet blev fött... är det alla glidmedel eller bara vissa som kan vara det? Förutom det som ska vara fertilitetsglidmedel då.
Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!
Började blöda imorse och nytt digitalt test visar redan negativt tyvärr. Så det slutade i tidigt missfall v 4+4. Himla tråkigt!
Tempen gått ner, brösten mindre och svettades inatt (brukar svettas ut vatten två nätter före mens), så blir nog ingen bebbe denna gång. Bim -2

Hmm vill ni hjälpa mig att tyda denna dipp? Äl för 8 dagar sedan och bim om 6-7 dagar....
Börjar tro att NC har satt ut min äl fel.. har haft 2 tempoökningar. är på bim+5 idag annars om det stämmer.
Visade väldigt svagt på cb early igår och inget på ett annat tidigt idag.. rädd att det kanske va ett spök :( men strecket syns tydligt idag fortfarande.. har mensen inte dykt upp på lör/sön testar jag igen.
Hoppas på att min bim egentligen skulle vart senare och att hcg nivån fortfarande är för låg (först beräknade NC bim 12/3 men bytte till 3/3)
Lite högre exponering på bilden för att min mobilkamera är usel. Vad tror ni?!