• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Nicole92
    Fiiaaa skrev 2018-03-09 18:52:16 följande:

Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?

Har bim i morgon men känner inget alls förutom att jag är hungrig.. Annars känner jag inget. Testade mig igår o då hade jag negativt på stickan så får se om mensen kommer eller om ja testade för tidigt
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 14:47:00 följande:

SÅ sant, du har rätt! Ska försöka slappna av :) bara försöka njuta av att ett syskon kmr i november då :)

Jag ser ett svagt på nedersta bilden. Vilken dag i cykeln är du på?

jag är på dag 33 ????
  • Fiiaaa
    Nicole92 skrev 2018-03-09 19:14:31 följande:

Har bim i morgon men känner inget alls förutom att jag är hungrig.. Annars känner jag inget. Testade mig igår o då hade jag negativt på stickan så får se om mensen kommer eller om ja testade för tidigt

Håller tummarna! Det kan ju definitivt ha varit för tidigt att testa igår. Hoppas att inga symptom är ett symptom för oss båda ;)
  • Frallanz
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 19:14:45 följande:

jag är på dag 33 ????

Ja men juste, vi hade ju bim samtidigt :D men ja, jag ser ett streck iaf på ditt test :) prova med morgonurin imorgon om du har fler tester?

Hur mår du nu då? :)
  • stragge
    Fiiaaa skrev 2018-03-09 18:52:16 följande:

Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?

Har bim 13 eller 14/3, har så ont i mina äggstockar/livmoder kan knappt ha trosor på mig för det känns som de sitter åt, sjuk halsbränna sen i förrgår men är säkert skengravid haha! Är på ÄL+8 idag, vilken dag är du på? När tänkte du testa? :)
  • Fiiaaa
    stragge skrev 2018-03-09 19:58:51 följande:

Har bim 13 eller 14/3, har så ont i mina äggstockar/livmoder kan knappt ha trosor på mig för det känns som de sitter åt, sjuk halsbränna sen i förrgår men är säkert skengravid haha! Är på ÄL+8 idag, vilken dag är du på? När tänkte du testa? :)

Låter ju lovande :) Har inte äl-testat, går på känn efter som det varit förut, hehe. Hade tänkt att börja med äl-tester nästa månad för att få lite bättte kläm på cykeln. Men skulle tippa på att jag är på äl+10 eller 11. Har ett test hemma från förra månaden men vet inte vad jag lagt det, haha! Tur, för annars skulle jag antagligen försöka testa imorrn. Jag vet inte riktigt när det är mest strategiskt att testa. Kanske söndag... På ett sätt kan det vara skönt stt testa innan bim och vara inställd på att mensen ska komma. Annas kan jag bli så besviken när den kommer. Kommer den inte är det ju bara att testa igen. När testar du?
  • LindaAB

Hej ! Vi försöker få syskon till vår 10,5 månaders tjej. Ett missfall i januari men hoppas på plus denna månad:) hade ÄL 27 februari och BIM den 19/3. Har kissat på gravtest redan (att man alltid ska vara så ivrig Hahha) ser ett svagt svart streck. Kan lika väl vara spöksträck.

När börjar ni ta gravtest, ni som försökt ett tag?<3

Ser ni strecken förresten ?

• LindaAB

Mina bilder kom inte med i min text jag skrev nyss:) Haha här är dom. Ser ni nått?

Kram

• Frallanz

jag är på dag 33 ????

Jag hade blod i trosorna nu när jg gick på toa, även blod på pappret :( inte riktigt rött som vid mensen men det är blod iaf orange/rött/rosa eller hur man ska förklara.. mensvärk både i mage o rygg... antar det är rätt kört för min del
  • Frallanz

jag är på dag 33 ????

Jag hade blod i trosorna nu när jg gick på toa, även blod på pappret :( inte riktigt rött som vid mensen men det är blod iaf orange/rött/rosa eller hur man ska förklara.. mensvärk både i mage o rygg... antar det är rätt kört för min del
Svar på tråden BIM MARS 2018