BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?
SÅ sant, du har rätt! Ska försöka slappna av :) bara försöka njuta av att ett syskon kmr i november då :)
Jag ser ett svagt på nedersta bilden. Vilken dag i cykeln är du på?
Har bim i morgon men känner inget alls förutom att jag är hungrig.. Annars känner jag inget. Testade mig igår o då hade jag negativt på stickan så får se om mensen kommer eller om ja testade för tidigt
jag är på dag 33 ????
Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?
Har bim 13 eller 14/3, har så ont i mina äggstockar/livmoder kan knappt ha trosor på mig för det känns som de sitter åt, sjuk halsbränna sen i förrgår men är säkert skengravid haha! Är på ÄL+8 idag, vilken dag är du på? När tänkte du testa? :)
Hej ! Vi försöker få syskon till vår 10,5 månaders tjej. Ett missfall i januari men hoppas på plus denna månad:) hade ÄL 27 februari och BIM den 19/3. Har kissat på gravtest redan (att man alltid ska vara så ivrig Hahha) ser ett svagt svart streck. Kan lika väl vara spöksträck.
När börjar ni ta gravtest, ni som försökt ett tag?<3
Ser ni strecken förresten ?
Mina bilder kom inte med i min text jag skrev nyss:) Haha här är dom. Ser ni nått?
Kram

jag är på dag 33 ????
jag är på dag 33 ????