• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 19:48:57 följande:

Ja men juste, vi hade ju bim samtidigt :D men ja, jag ser ett streck iaf på ditt test :) prova med morgonurin imorgon om du har fler tester?

Hur mår du nu då? :)

jag har nog nått test till. ja just det ja.

nä känner ingenting. vågar inte ta ett test till ifall det visar negativt och det är fel på testerna
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 20:26:18 följande:

Jag hade blod i trosorna nu när jg gick på toa, även blod på pappret :( inte riktigt rött som vid mensen men det är blod iaf orange/rött/rosa eller hur man ska förklara.. mensvärk både i mage o rygg... antar det är rätt kört för min del

nejj men ta ett test längre fram. en blödning är inte alltid tecken på mf.

första gången jag var gravid blödde jag i en hel vecka men 2 ,5 mån senare upptäckte jag att jag var gravid.

min tjej kompis blödde 3 mån med sin tös.

jag håller tummarna att det går bra
  • Paka

BIM på tisdag och kan nog inte låta bli att testa imorrn. Var otroligt skengravid förra månaden så vågar inte lyssna på kroppen men har lyckats skramla ihop massa nya symtom i denna. Ska det vara såhär varje månad?

• Frallanz
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 20:40:22 följande:

nejj men ta ett test längre fram. en blödning är inte alltid tecken på mf.

första gången jag var gravid blödde jag i en hel vecka men 2 ,5 mån senare upptäckte jag att jag var gravid.

min tjej kompis blödde 3 mån med sin tös.

jag håller tummarna att det går bra

Kanske inte :/ men det är de första man tänker på när man hör blödning i graviditet... har lagt mig o ska försöka få sömn, riktift stark molvärk just nu o är bara sååå trött, kan inte låta bli att vara ledsen dock o tankarna far runt... men men, återstår att se längre fram.
  • citrongräs
    Fiiaaa skrev 2018-03-09 18:54:27 följande:

Vaddå, hade du äl igår och låg i förrgår är det väl strålande bra chanser.

Kanske. Men känns ju lite lite att ha sex en gång runt ÄL Nu fick vi dock till det idag med så hoppet finns!
  • Joozzaan
    citrongräs skrev 2018-03-09 22:08:51 följande:

Kanske. Men känns ju lite lite att ha sex en gång runt ÄL Nu fick vi dock till det idag med så hoppet finns!

Vi hade sex en gång vid äl och jag är nu gravid i v 5+2 :) ge inte upp!
  • citrongräs
    Joozzaan skrev 2018-03-09 22:47:33 följande:

Vi hade sex en gång vid äl och jag är nu gravid i v 5+2 :) ge inte upp!

Tack! Man tappar ju lätt hoppet efter x antal försök men plötsligt händer det väl :) hoppas det går bra för dig!
  • michimichi

Hej! Är 27 år och detta blir mitt 6e försök, har bim 21/3. Har en dotter och vi vill bara lyckas få till ett syskon snart. Så otroligt frustrerande! Dottern blev till på första försöker...

Vi har tid hos gyn 26/3 ifall det inte tar sig denna månaden. Ska isf kolla hormonnivåerna, ägglossning, kolla äggledare etc... ska även ta prover på sköldkörteln. Men hade varit skönt o slippa!

• bastamamman1

Där kom spottings på BIM, som väntat. Ska ta ett gravtest imorgon bitti men lär inte visa nåt plus :(

• bluegrass
    Frallanz skrev 2018-03-09 21:14:13 följande:
    Kanske inte :/ men det är de första man tänker på när man hör blödning i graviditet... har lagt mig o ska försöka få sömn, riktift stark molvärk just nu o är bara sååå trött, kan inte låta bli att vara ledsen dock o tankarna far runt... men men, återstår att se längre fram.
    Håller tummarna för att det slutar blöda och att fröet stannar!
Svar på tråden BIM MARS 2018