• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • citrongräs

ÄL igår eller idag och bara fått till det i förrgår lär inte bli nått den här cykeln heller, deppigt!

• Huruvida
    citrongräs skrev 2018-03-09 15:58:17 följande:

ÄL igår eller idag och bara fått till det i förrgår lär inte bli nått den här cykeln heller, deppigt!

Ligg idag? Då borde chanserna vara ganska goda :)
  • skogsmamman3

jag är på bim+1 oss tog ett test nu efter jobbet oss ser ni nått här med oss kan fan inte fatta det. har inga symptom.

har jag plussa?

• Valkyria93
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 17:05:36 följande:

jag är på bim+1 oss tog ett test nu efter jobbet oss ser ni nått här med oss kan fan inte fatta det. har inga symptom.

har jag plussa?

Tycker det ser positivt ut! :) kan ana ett streck.
  • Frallanz
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 17:05:36 följande:

har jag plussa?

Ser också ett svagt plus :D
  • skogsmamman3

nähää

asså. jag hoppas nu att det inte är fel på testet o inte fan har jag pengar till ett digitalt. satan.

• Fiiaaa

Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?

• Fiiaaa
    Fiiaaa skrev 2018-03-09 18:52:16 följande:

Hej! Får jag hoppa in? Bim på tisdag13/2. Andra försöket, andra barnet. Känner inga symptom alls. Hur har ni andra det som har bim i dagarna? Känner ni av nåt?

13/3 menar jag såklart
  • Fiiaaa
    citrongräs skrev 2018-03-09 15:58:17 följande:

Vaddå, hade du äl igår och låg i förrgår är det väl strålande bra chanser.
Svar på tråden BIM MARS 2018