BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Men kan det inte vara en nidblödning då?
Okey hoppar mensen över då oxå? Jag tog ut min spiral i juni men inget plus än.. Hoppas ni får ett plus <3Men kan det inte vara en nidblödning då?
Tror inte det, men har tänkt samma sak. Ska se hur det utvecklar sig! Vågar inte hoppas dock.
Nej mensen dröjer lite längre, sen när den väl kommer kan den hålla på i flera veckor. Skitjobbigt! Håller tummarna för er också.
Det verkar bli ännu en lång cykel.. Hade beräknad ÄL igår men inga känningar och ÄL-testerna visar inte mer än en liten stegring som lika gärna kan vara för att kisset är mindre koncentrerat. Så jäkla jobbigt!!
dagar
Jag vill också vara med! Har äl idag, lördag, söndag (något av det haha) och sexade iallafall igår. BIM 25:e!
dagar
Samma här! ÄL idag och hade sex igår. Beräknad BIM 25 mars. En glad icke-blinkande smiley på cb:s ägglossningstest imorse.
Men får väl se till å öva lite mer på bebistillverkningen i helgen ;)
Vi har hållt på halvhjärtligt sedan i höstas, slutade med cerazette i somras och -har en ganska regelbunden cykel på 27-29 dagar. Började med tempmätning denna vecka också så får se hur det fungerar...
Får vi hålla tummarna för att det tar sig! Är ju inte varje månad man har ägglossning så måste ju passa på när det är positivt på ÄL-testet
Hej allihopa,
Har BIM på söndag, men fuskade igår med ett testa tidigt från clearblue som visade positivt. Kan dock inte riktigt ta ut glädjen än utan ska testa på BIM som kliniken i Danmark sagt. Så hoppas det är ett plus på söndag med.
Men har förutom lite molvärk som precis innan mens oxå en väldigt udda känsla i magen, det spänner och sticker och ilar. Hoppas det är ett bra tecken på att testet på söndag oxå är pos.