• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • hej bilförlossning
    joannaq skrev 2018-03-08 17:55:24 följande:
    Aldrig försent :)) Välkommen! Å då hoppas vi verkligen på ett plus denna gång <3 Själv har jag försökt sen juli förra året.. Har två barn redan men yngsta blir 11år i år.. Jag blir 36 I år min man 34 men han har inga barn än :)
    Tack :) ALDRIG FÖRSENT är ett bra måtto i allmänhet här :)
    Heja oss!
  • hej bilförlossning
    Regnbågsmorsan skrev 2018-03-09 10:11:44 följande:

Hej allihopa,

Har BIM på söndag, men fuskade igår med ett testa tidigt från clearblue som visade positivt. Kan dock inte riktigt ta ut glädjen än utan ska testa på BIM som kliniken i Danmark sagt. Så hoppas det är ett plus på söndag med. 

Men har förutom lite molvärk som precis innan mens oxå en väldigt udda känsla i magen, det spänner och sticker och ilar. Hoppas det är ett bra tecken på att testet på söndag oxå är pos. 

Hej! Ett försiktigt grattis (med alla reservationer osv)!
    Jag har satt in embryo efter ICSI-procedur och "ruvar" nu. Känner precis samma, oroar mig för den där mensvärken som alltid är så olycksbådande men det ska ju kunna vara positivt... håller tummarna
  • Josiesh

Idag kom min mens med besked på BIM. Blev fruktansvärt ledsen denna gång men inget att göra åt.. Jag tar en paus från fl nu men önskar er andra stort lycka till! KRAM

• joannaq
    hej bilförlossning skrev 2018-03-09 10:45:49 följande:

Tack :) ALDRIG FÖRSENT är ett bra måtto i allmänhet här :)

Heja oss!

Nä aldrig försent :)) så verkligen hejja oss <3
    Josiesh skrev 2018-03-09 11:25:21 följande:

Idag kom min mens med besked på BIM. Blev fruktansvärt ledsen denna gång men inget att göra åt.. Jag tar en paus från fl nu men önskar er andra stort lycka till! KRAM

Så blev det för mig i december, kunde typ inte sluta gråta när mensen kom :(
  • skogsmamman3
    Frallanz skrev 2018-03-09 07:10:48 följande:

Ge inte upp förrän mensen är där :) för mig är jag mer nervös över att testerna är så svaga, idag lika svagt med morgonurin så rädd för missfall som man läser om (läser alldeles för mkt!) testade idag bim+1 och ingen stegring. Men ingen blödning så jag får väl försöka andas bara och se vad som sker :)

Jag mår bea, bortsett från illamåendet och att jag är så tröttz

Haft molvärk sen 1,5 vecka innan bim i både tjejmagen och ländryggen. Är även yr till o från o könsliga bröstvårtor, dem gör inte ont dem är bara väldigt känsliga vid beröring.

Försök att inte läsa så mycket. du väntar inte missfall utan barn :)

jag tog ett test idag. jag fick upp ett svagt svagt sträck men jag kan inte se om den är grå el rosa.

jag hann inte ta nått bra kort pga jag hade bråttom till jobbet. sträcket. syndes även när jag höll den mot lampan.

saken är att jag inte vet om det var över tiden då jag o lilleman dushade.

kan nån redigera o av se nått?????
  • bastamamman1
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 13:45:01 följande:

nån som ser nått??!!

Jag ser pyttelite på nedersta bilden.
  • Frallanz
    skogsmamman3 skrev 2018-03-09 13:41:51 följande:

Försök att inte läsa så mycket. du väntar inte missfall utan barn :)

jag tog ett test idag. jag fick upp ett svagt svagt sträck men jag kan inte se om den är grå el rosa.

jag hann inte ta nått bra kort pga jag hade bråttom till jobbet. sträcket. syndes även när jag höll den mot lampan.

saken är att jag inte vet om det var över tiden då jag o lilleman dushade.

kan nån redigera o av se nått?????

SÅ sant, du har rätt! Ska försöka slappna av :) bara försöka njuta av att ett syskon kmr i november då :)

Jag ser ett svagt på nedersta bilden. Vilken dag i cykeln är du på?
Svar på tråden BIM MARS 2018