BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej allihopa,
Har BIM på söndag, men fuskade igår med ett testa tidigt från clearblue som visade positivt. Kan dock inte riktigt ta ut glädjen än utan ska testa på BIM som kliniken i Danmark sagt. Så hoppas det är ett plus på söndag med.
Men har förutom lite molvärk som precis innan mens oxå en väldigt udda känsla i magen, det spänner och sticker och ilar. Hoppas det är ett bra tecken på att testet på söndag oxå är pos.
Idag kom min mens med besked på BIM. Blev fruktansvärt ledsen denna gång men inget att göra åt.. Jag tar en paus från fl nu men önskar er andra stort lycka till! KRAM
Tack :) ALDRIG FÖRSENT är ett bra måtto i allmänhet här :)
Heja oss!
Idag kom min mens med besked på BIM. Blev fruktansvärt ledsen denna gång men inget att göra åt.. Jag tar en paus från fl nu men önskar er andra stort lycka till! KRAM
Äl +11
Sjukt sugen på att testa men har inga tidiga tester hemma.... så vääääänta...
Ge inte upp förrän mensen är där :) för mig är jag mer nervös över att testerna är så svaga, idag lika svagt med morgonurin så rädd för missfall som man läser om (läser alldeles för mkt!) testade idag bim+1 och ingen stegring. Men ingen blödning så jag får väl försöka andas bara och se vad som sker :)
Jag mår bea, bortsett från illamåendet och att jag är så tröttz
Haft molvärk sen 1,5 vecka innan bim i både tjejmagen och ländryggen. Är även yr till o från o könsliga bröstvårtor, dem gör inte ont dem är bara väldigt känsliga vid beröring.

nån som ser nått??!!
nån som ser nått??!!
Försök att inte läsa så mycket. du väntar inte missfall utan barn :)
jag tog ett test idag. jag fick upp ett svagt svagt sträck men jag kan inte se om den är grå el rosa.
jag hann inte ta nått bra kort pga jag hade bråttom till jobbet. sträcket. syndes även när jag höll den mot lampan.
saken är att jag inte vet om det var över tiden då jag o lilleman dushade.
kan nån redigera o av se nått?????