BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej på er alla:) min ägglossning ska enligt appen starta den 14/3 men eftersom jag nu verkligen ville veta så började jag lite innan och testa och idag vaknade jag med molande värk i magen och gjorde ett ägglossning test igen nu idag är strecket starkare och är detta positivt? Tänker så jag ej missar ägglossning. Ha en fin dag :)

Hej på er alla:) min ägglossning ska enligt appen starta den 14/3 men eftersom jag nu verkligen ville veta så började jag lite innan och testa och idag vaknade jag med molande värk i magen och gjorde ett ägglossning test igen nu idag är strecket starkare och är detta positivt? Tänker så jag ej missar ägglossning. Ha en fin dag :)
Stragge: har du testat något mer??
Jag testade idag äl+10 men var negativt :(
Hejsan alla! Var tydligen i fel tråd förut så gör ett nytt försök här...
Testade positivt på LH-stickan och hade ägglossning 4/3 och beräknad BIM 18/3. Hade sex 5 dar i sträck under ÄL-perioden?.
Redan i tisdags 6/3 så började jag känna stickningar i båda äggstockarna och svag molande värk i livmodern som kommer och går hela tiden. Den 7/3 fick jag sån ihållande stickande smärta i livmodern som höll i sig i ca 10-15 sekunder. Den 7/3 på morgonen fick jag även springa till toan å spy. Vad kan detta vara symtom på?? Eller håller jag på att bli/är sken-gravid?
Läste i en annan tråd här att ett tips för de som inte orkade vänta på BIM var att göra ett ägglossningtest för stt se om det fortfarande höll sig positivt efter ägglossning och att om det fortfarande några dagar efter ÄL är positivt så är man gravid? Stämmer detta? Testade igår och då var det negativt.
Testade grav-test idag som var negativt (såklart eftersom det är mer än en vecka kvar till BIM..) men jag kan inte hålla mig!!!
Är det bara jag som har sån jävla brist på tålamodet haha?
Tacksam för svar alla fina <3
Stragge: har du testat något mer??
Jag testade idag äl+10 men var negativt :(
Åh vad tråkigt!!
Jag hade också mitt första missfall nu i mars ( har tre barn, har haft turen att slippa missfall tidigare).
Jag plussade i söndags på 4/3 och började blöda i torsdags v 4+4. Blev jätteledsen. Hade också hunnit berätta för några och tom ringa MVC och boka tid. Fick hem papper från MVC igår med massa info, kändes sorgligt. Ska inte ringa lika tidigt nästa gång.
Jag undrar också när älen kommer nu. Tror att den kommer ca 14 dagar efter att man börjat blöda när missfallet kommer så tidigt. Men det verkar vara lite olika. Tänkte kolla med stickor.
Det finns en BFapril-tråd. Det är flera av oss där som fick missfall i mars.
Stor kram till dig <3!
Jag skulle nog tagit ett till senare i eftermiddag/kväll så är det nog ännu starkare :)
Hehe.. testat varje morgon i tre dagar nu. Negativt :(

Jag tog ett till nyss och det blev starkare är detta positivt ?