BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.
Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.
Men som nån skrev, får se det som så att nåt var fel o kroppen tog hand om det.
Nån som vet om ÄL blir kring samma tid som innan härefter o så? :)
Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D
Hej på er fina tjejer. Här blev det ett missfall, aldrig haft det nångång innan men vet att det är det jag upplevt o upplever just nu. "Menssmärtorna" tilltog rejält inatt och kändes lite som värkar där ett tag, blödningen höll sig hela natten o fick till slut ta en varmdusch för att lindra värken o där i duschen kom det ut (förlåt för info!) slem, och nåt som liknar en hinna eller vad man ska säga, samt tvä blodklumpar. Nu på morgonen när jag duschade igen kom det ut ännu en "trådig hinna" storlek större.
Väldigt tråkigt då sambon släppte bebisbomben för sin familj igår.. nu ska vi idag tala om att vi förlorade ärtan.
Alltså va?! Jag är helt i chock. Jag trodde inte ens jag haft ÄL. Jag har ju testat med digitala ÄL test utan att få positivt. Jag har ju haft pms. Jag fattar inget. Men jag är helt överlycklig :D
Har BIM imorgon men fick ett riktigt negativt test i morse... Känns som att man ska invänta mens nu och prova för fjärde gången i april :/
Känner mig sjukt PMS-ig. Brukar va ett säkert tecken på att mensen är på intågande :( Snyft
Fick den sjukaste ?mensvärken? igår på bim -6 vilket jag aldrig fått så tidigt förut. Var helt säker på att jag skulle få tidig mens eller kanske till och ett tidigt MF. Men när jag vaknade imorse var smärtorna helt borta men resterande ?pms? känningar är kvar. Ingen mens i sikte ännu och temperaturen håller sig uppe. Vet inte vad jag ska tro. Känns så frustrerande, det är ju fortfarande för tidigt för att ta ett test, men det kliar verkligen i mig.
ok tjejer. nu är jag är gravid. det översta väl test
jag lämnar er nu o går över t bfnovember tråden.
svagt men har fått sträck på alla tester
önskar er lycka till

ok tjejer. nu är jag är gravid. det översta väl test
jag lämnar er nu o går över t bfnovember tråden.
svagt men har fått sträck på alla tester
önskar er lycka till