BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Känns som att det inte tog sig den här månaden heller..
Testade tvärnegativt i morse BIM - 4
Imorgon ska jag testa med ett clearblue early. Hade lovat mig själv att aldrig mer köpa ett sådant test, men så gjorde jag det igen. Fått starka spökstreck flera gången med clearblue early. Men om det inte är superpositivt så blir det att pausa babyverkstaden ett tag och ladda om batterierna.
Ja jätteposiivt! Grattis :D
Är det ett graviditetstest så är det väldigt positivt! Grattis :)
Godkväll! Eftersom det är två dar kvar till BIM finns fortfarande lite utrymme för inbillning och skendräktighet ^^. Min temp gick ner i morse men gick upp strax därpå igen. hmm. Har varit jättetörstig både igår och idag. Trött tidigt på kvällen, men sover ganska oroligt och drömmer livligt. Åt upp en hel burk vitlöksoliver ikväll, kunde inte hejda mig!!! Och jag brukar aldrig ha cravings för oliver. hmm. Metallsmak i munnen, då det känns som tandköttet är lite skadat på ett ställe vid tänderna i gommen. Dessutom tycket jag mina vårtgårdar blivit större. De ser liksom mer svullna ut precis i utkanterna. hmmmm. Men det är nog bara skengraviditet, som vanligt.
Jaa det är det ?? Nästa var också positivt. Tack så jättemycket! Har hållit på sen september och även om det inte är så länge egentligen så känns det ju länge.
Bim idag och ingen mens i sikte. känns inte som att den är på g heller.
tog ett test i förrgår, negativt så jag tror att jag kommer få lägga mig i apriltråden istället
Hej!! Har en fråga.. Jag har bim på lördag men har nu i 3 dagar var sjukt hungrig hela tiden.. Jag är en person som annars inte brukar äta speciellt mycket..
Tog ett grav test idag men det visade negativt.. Men kan jag ha testat för tidigt eller vad tror ni?
Okej, tack för att du ville berätta vad pcos är :)
Jag har försökt i många år att få en läkare att tro på mig angående mina smärtor osv. Sista läkaren jag va hos sa att en graviditet skulle hjälpa mot smärtorna och att det skulle göra att endometriosen isf skulle bli vilande.. Om jag har endo eller inte, det vet jag inte. Det är tyvärr väldigt svårt att få diagnosen och att få någon att tro på en. Jag har nästan gett upp läkare just nu och försöker tänka possitivt då jag så gärna vill bli gravid. Men gynläkaren sa att jag ska testa i 6 månader och om jag inte blir gravid så ska jag höra av mig och få hjälp.
Okej, tack för att du ville berätta vad pcos är :)
Jag har försökt i många år att få en läkare att tro på mig angående mina smärtor osv. Sista läkaren jag va hos sa att en graviditet skulle hjälpa mot smärtorna och att det skulle göra att endometriosen isf skulle bli vilande.. Om jag har endo eller inte, det vet jag inte. Det är tyvärr väldigt svårt att få diagnosen och att få någon att tro på en. Jag har nästan gett upp läkare just nu och försöker tänka possitivt då jag så gärna vill bli gravid. Men gynläkaren sa att jag ska testa i 6 månader och om jag inte blir gravid så ska jag höra av mig och få hjälp.
Hej!! Har en fråga.. Jag har bim på lördag men har nu i 3 dagar var sjukt hungrig hela tiden.. Jag är en person som annars inte brukar äta speciellt mycket..
Tog ett grav test idag men det visade negativt.. Men kan jag ha testat för tidigt eller vad tror ni?